// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Street Fighter V: Arcade Edition میزبان V-Trigger جدیدی خواهد بود

کمپانی کپکام قرار است V-Trigger جدیدی را برای تمامی قهرمانان بازی Street Fighter V: Arcade Edition اضافه کند.

در جریان اخبار بازی، کمپانی Capcom در انتهای مسابقات Red Bull Battlegrounds 2017 که در آمریکای شمالی برگزار شد، اطلاعات جدیدی از نسخه Arcade Edition بازی Street Fighter V منتشر کرد.

آپدیت بزرگ Arcade Edition که تمامی کاربران به طور رایگان آن را دریافت خواهند کرد، قرار است V-Trigger جدیدی یا اصطلاحا V-Trigger II را برای تمامی کاراکتر‌ها به بازی اضافه کند که به نقل از سازندگان، انعطاف‌پذیری آنها را در مبارزات افزایش می‌دهد.

چندی پیش، سازندگان جدیدترین قهرمان این بازی را با نام Zeku معرفی کردند که در مطلب پیشین در زومجی می‌توانید تصاویر او را مشاهده کنید.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition مهرماه گذشته معرفی شد و قرار است که در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه (۱۶ فوریه) در دسترس کاربران قرار گیرد. کاربرانی که تا به حال موفق به خرید بازی نشده‌اند می‌توانند نسخه Arcade Edition این بازی را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار که تمامی کاراکتر‌های فصل اول و دوم در آن گنجانده شده است، خریداری کنند. همانطور که از نام آن پیدا است، حالت آرکید که پیش‌تر توسط طرفداران درخواست شده بود قرار است در کنار حالت Extra Battle به بازی اضافه شود.

در انتهای رویداد Red Bull Battlegrounds که پانک مقام اول را از آن خود کرد، پولک‌هایی صورتی شبیه به شکوفه‌های گیلاس در محیط مسابقات پخش شد که از کاراکتر جدید بازی Street Fighter V خبر می‌دهد. شکوفه گیلاس یادآور عبارت Sakura در زبان ژاپنی است و ساکورا نام یکی از شخصیت‌های استریت فایتر هم هست که پیش‌تر در این مجموعه حضور داشته است.

بازی Street Fighter V در بررسی زومجی توانست نمره ۷ را دریافت کند که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Street Fighter V در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده