// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

جزئیات آپدیت 1.45 بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

در آپدیت جدید بازی Horizon Zero Dawn شاهد رفع مشکلات بسته الحاقی The Frozen Wilds هستیم.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، اخیرا یک بروزرسانی برای بازی Horizon Zero Dawn منتشر شده است که در جریان آن شاهد رفع مشکلات بازی هستیم. یکی از مشکلات رایج کاربران، مربوط به کمپ‌های بسته الحاقی The Frozen Wilds می‌شود. ظاهرا کمپ‌های روشن شده توسط کاربران، پس از مدتی دوباره خاموش می‌شد و می‌بایست مجددا آن را روشن می‌کردید.

همچنین از دیگر مشکلات بارز و دردسر ساز اخیر می‌توان به مشکل مربوط به New Game+ بازی اشاره کرد. ظاهرا کاربران نمی‌توانستند Inventory خود را به New Game+ بازی انتقال دهند. در کنار موارد ذکر شده، می‌توان به مشکلات گرافیکی (انیمیشن‌ها و میان‌پرده‌های بازی) و دیتا پوینت‌های بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn اشاره کرد که در جریان آپدیت 1.45 تمامی این مشکلات رفع شده است.

درنهایت اعلام شده که حجم بسته الحاقی The Frozen Wilds حدود ۳۰۹ مگابایت است. بسته الحاقی The Frozen Wilds چندی پیش روانه بازار شد و توانست نمرات خوبی را از سوی منتقدین دریافت کند. همچنین بهتر است قبل از شروع این بسته الحاقی، نکات مربوط به The Frozen Wilds را مطالعه کرده تا تجربه کامل‌تری را کسب کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده