// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

حالت بتل رویال بازی Fortnite در روز عرضه یک میلیون بازیکن داشته است

حالت بتل رویال بازی Fortnite که به بازی PUBG شباهت دارد، طبق اعلام اپیک گیمز در روز عرضه ۱ میلیون کاربر داشته است.

پس از عرضه حالت بتل رویال بازی Fortnite در روز سه‌شنبه برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و با وجود اعتراض استودیو بلوهول، سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، به نظر می‌رسد این بخش از بازی شروع خوبی داشته است. طبق اعلام استودیو اپیک گیمز، در روز عرضه، یک میلیون کاربر حالت Battle Royale بازی Fortnite را تجربه کرده‌اند.

همانند بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، حالت بتل رویال Fortnite نیز دارای ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه بسیار بزرگ است که بازیکنان برای بقا تلاش می‌کنند و بازی تا زمانی که یک بازیکن باقی بماند ادامه خواهد داشت. این همان چیزی است که استودیو Bluehole به آن معترض است و معتقد است حالت بتل رویال عرضه‌شده برای Fortnite از روی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds کپی‌برداری شده است!

ما با استودیو اپیک گیمز روابط طولانی مدتی برای استفاده از موتور بازی‌سازی آنها (UE4)، در ساخت PUBG داریم. اما بعد از تجربه حالت بتل رویال بازی Fortnite به این نتیجه رسیدیم که آنها می‌خواهند همان تجربه‌ای را که ما برای کاربران خلق کرده‌ایم تکرار کنند. ما هیچ همکاری‌ای با آنها در ساخت Fortnite نداشته‌ایم. آنها با ما هیچ صحبتی مبنی بر به‌کارگیری حالت بتل رویال نکردند و ما فکر می‌کنیم کار درستی را انجام نداده‌اند.

حالت بتل رویال بازی Fortnite از روز سه‌شنبه ۴ مهر همراه با بروزرسانی 1.6.3 بازی Fortnite در دسترس کاربران قرار گرفته است و آپدیت مربوطه امکانات دیگری را نیز به بازی اضافه کرده است که از جمله می‌توان به رفع مشکل برخی از باگ‌های بازی و اضافه شدن سه اسلحه جدید اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده