// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

حالت بتل رویال بازی Fortnite روز یکشنبه 3.7 میلیون بازیکن داشت

طبق اعلام استودیو اپیک گیمز، حالت بتل رویال بازی Fortnite روز یکشنبه ۱۶ مهر ۳.۷ میلیون کاربر و در مجموع ۵۲۵ هزار کاربر همزمان داشته است.

به نظر می‌رسد رفته رفته حالت بتل رویال بازی Fortnite محبوب‌تر می‌شود. طبق اعلام استودیو Epic Games در توییتر، حالت بتل رویال بازی Fortnite در روز یکشنبه ۱۶ مهر در مجموع ۳.۷ میلیون کاربر و در زمان اوج نیز، ۵۲۵ هزار کاربر همزمان داشته است.

این ارقام مربوط به مناطق آمریکای شمالی، اروپا و اقیانوسیه و شامل کاربران ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 می‌شود. ارقام اخیر آمار خیلی خوبی برای بازی Fortnite محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد کاربران برای حالت بتل رویال این بازی بسیار هیجان‌زده هستند و از آن استقبال می‌کنند.

هرچند آمار حالت بتل رویال بازی Fortnite خیلی خوب به نظر می‌رسد، اما کافی است تا آن را با آمار بازی PUBG که تنها روی یک پلتفرم منتشر شده است مقایسه کنید. Fortnite روی سه پلتفرم توانسته به ۵۲۵ هزار کاربر همزمان دست پیدا کند؛ در حالی که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds با توجه به چارت استیم، چند روز پیش توانسته بود به ۱.۹۶ میلیون کاربر همزمان برسد و روز گذشته نیز در زمان اوج به ۱.۹۳ میلیون کاربر همزمان رسیده بود.

با رسیدن به ۳.۷ میلیون کاربر، احتمالا همچنان حالت بتل رویال بازی Fortnite روند صعودی تعداد کاربران خود را ادامه می‌دهد. همانطور که قبلا در خبر‌ها خوانده‌ بودید، طبق اعلام اپیک گیمز حالت بتل رویال بازی Fortnite که به بازی PUBG شباهت دارد، در روز عرضه یک میلیون کاربر داشته است. البته طبق آمار اپیک گیمز، مدتی قبل تعداد بازیکنان بازی Fortnite از مرز هفت میلیون نفر عبور کرد که البته این ارقام هم شامل بازی اصلی و هم شامل حالت بتل رویال بازی است. 

بازی Fortnite در حال حاضر با قیمت پایه ۴۰ دلار برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و حالت بتل رویال آن نیز به صورت رایگان برای بازیکنان پلتفرم‌های ذکر شده در دسترس قرار دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده