// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

آپدیت گرافیکی بازی های Halo: MCC و Halo Wars 2 برای ایکس باکس وان ایکس تایید شد

طبق تایید استودیو 343 اینداستریز علاوه بر بازی Halo 5: Guardians، بازی‌های The Master Chief Collection و Halo Wars 2 نیز آپدیت گرافیکی برای ایکس باکس وان ایکس دریافت می‌کنند.

پیش‌تر در خبر‌ها خواندیم که استودیو 343 اینداستریز برای بازی Halo 5: Guardians بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس به‌روزرسانی گرافیکی منتشر می‌کند. حال در جدیدترین خبر منتشر شده توسط این استودیو، آنها اعلام کرده‌اند دو بازی Halo Wars 2 و Halo The Master Chief Collection نیز بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس به‌روزرسانی گرافیکی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، برای هر دو بازی آپدیتی جهت رفع برخی باگ‌‌ها نیز منتشر خواهد شد.

طبق گفته‌های استودیو 343 اینداستریز، آنها با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، همچنان سعی در بهبود کیفیت بازی Halo The Master Chief Collection دارند و این خبر خوبی برای طرفداران بازی Halo به شمار می‌رود که همچنان این بازی پس از سال‌ها از سوی این استودیو پشتیبانی ‌می‌شود.

همچنین استودیو 343 Industries برای بازیکنان بازی Halo The Master Chief Collection برنامه‌ای در نظر گرفته که در صورت تمایل از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی می‌توانند پیش از انتشار آپدیت به آزمایش آنها بپردازند و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود تجربه بازی، برای سازندگان ارسال کنند.

خبر خوب دیگر برای طرفداران بازی Halo Wars 2 است که با توجه به گفته‌های سازندگان این بازی به زودی از قابلیت Xbox Arena پشتیبانی خواهد کرد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از این قابلیت به ایجاد مسابقات و تورنمنت‌های مختلف بپردازند. همچنین قابلیت بازی بین پلتفرمی Halo Wars 2 نیز بین بازیکنان ایکس باکس وان و کامپیوتر به زودی فعال می‌شود. هر دوی این قابلیت‌ها تا اوخر آبان ماه برای کاربران این بازی از طریق بروزرسانی منتشر خواهد شد.

اما استودیو ۳۴۳ برای طرفداران بازی Halo 5: Guardians نیز اخبار جدیدی منتشر کرده است. آنها برنامه جدیدی تحت عنوان Overtime برای بازی Halo 5 در نظر گرفته‌اند که شامل برخی ویژگی‌های جدید، محتوا و پشتیبانی ‌می‌شود که با عرضه آپدیت این بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس آغاز به کار خواهد کرد.

در پایان استودیو ۳۴۳ اینداستریز، خبر از بازگشت مسابقات Halo World Championship را در سال ۲۰۱۸ داده است که در حال حاضر برای کشور‌های آمریکا، کانادا و مکزیک در نظر گرفته شده است.

هنوز خبر‌هایی مبنی بر نسخه جدید بازی Halo منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد کم کم باید منتظر خبر‌هایی از نسخه بعدی بازی Halo باشیم!


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده