نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

بسته گسترش‌ دهنده Snowfall بازی Cities: Skylines معرفی شد

استودیو کولوسال اوردر از بسته گسترش‌دهنده‌ی جدیدی با نام Snowfall برای بازی Cities: Skylines خبر دادند که ماه آینده برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو و استودیو کولوسال اوردر بسته گسترش‌دهنده Snowfall را برای بازی Cities: Skylines معرفی کردند که شرایط آب و هوایی سخت و نقشه‌های پر از برف را برای این بازی شبیه‌ساز شهرسازی به ارمغان می‌آورد و ماه آینده در دسترس کاربران پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان قرار خواهد گرفت.

این بسته گسترش‌دهنده راه‌های جدیدی را برای ساخت شهرهای تمام عیار و بی‌عیب و نقص در اختیار کاربران نسخه‌های کنسولی قرار می‌دهد. بسته Snowfall شامل نقشه‌های ویژه، گزینه‌های حمل و نقل و سایر جاذبه‌های زمستانی است و این اولین بسته از میان بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی بازی خواهد بود که به نسخه‌های کنسولی راه می‌یابد.

Cities: Skylines

بسته گسترش دهنده Snowfall در سیزن پس و نسخه پرمیوم بازی نیز وجود خواهد داشت و سایر محتوایات اضافی در نظر گرفته‌شده این دو به شرح زیر است:

  • بسته Snowfall (بسته گسترش‌دهنده به صورت کامل)
  • بسته Natural Disasters (بسته گسترش‌دهنده به صورت کامل)
  • بسته Mass Transit (بسته گسترش‌دهنده به صورت کامل)
  • High Tech Buildings ( محتوای creator pack)
  • Art Deco ( محتوای creator pack)
  • Relaxation Station (بسته الحاقی radio station)
  • Rock City Radio (بسته الحاقی radio station)

سیزن پس بازی Cities: Skylines با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخه پرمیوم آن (شامل بازی پایه) با قیمت ۶۹.۹۹ دلار برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و محتوای اضافی هر یک به محض انتشار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Cities: Skylines اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای پی‌سی منتشر شد و از آن زمان تعدادی از محتویات اضافی بازی نظیر بسته Natural Disasters و بسته Mass Transit در دسترس قرار گرفته است. این بازی در ماه آوریل برای ایکس‌باکس وان و در ماه آگوست برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد.

بسته گسترش‌ دهنده Snowfall در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) با قیمت ۱۲.۹۹ دلار برای PS4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. تریلر مربوط به این بسته را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده