// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بسته الحاقی Mass Transit بازی Cities: Skylines ماه آینده منتشر می شود

پارادوکس اینتراکتیو با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ عرضه Mass Transit، بسته الحاقی جدید Cities: Skylines رونمایی کرد.

امروز پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) و کلاسول اوردر (Colossal Order) اعلام کردند که Mass Transit،‌ بسته گسترش‌دهنده جدید بازی شهرسازی Cities: Skylines در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت)‌ عرضه می‌شود.

با توجه به اخبار بازی، بسته‌الحاقی جدید برخی سیستم‌های جدید را جهت کمک به سفر راحت‌تر و سریع‌تر شهروندان میان نقاط مختلف شهر به بازی می‌آورد. به عنوان مثال، مسافران اکنون می‌توانند به اطراف آب‌ها رفته، سفری به بالای کوه داشته و در نهایت سوار بر مونوریل، بالن، خودروی کابلی، کشتی یا تلکابین به نقاط مختلف شهر سفری سریع داشته باشند.

بسته الحاقی جدید بازی Cities: Skylines همچنین شامل ساختمان خدمات حمل و نقل،‌ سیستم حمل و نقل عمومی، سناریوی جدید، نشان‌های جدید و انواع مسیرهای جدید می‌شود. با این بسته‌الحاقی در مجموع بازیکنان گزینه‌های بیشتری را برای تنوع بخشیدن و در واقع شخصیت بخشیدن به شهرشان در نقش یک مدیر کارآمد دارند. امکان اتصال خطوط ریلی مختلف و سیستم‌های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس به کشتی‌رانی، ساختمان‌هایی برای مدیریت شهروندان، سناریوهای چالشی جدید با تمرکز روی حل مشکلات ترافیک شهری و افزودن سیستم حمل و نقل شهری جدید و انواع جاده، کانال‌ها و پل‌های جدید از دیگر ویژگی‌های بسته‌الحاقی جدید محسوب می‌شود.

به طور معمول، بسته گسترش‌دهنده جدید همراه با بروزرسانی رایگان بازی عرضه می‌شود. بروزرسانی جدید ویژگی‌های الهام گرفته از ماد‌ها را برای مدیریت حمل و نقل از جمله بودجه توسعه‌ حمل و نقل عمومی و جاده‌های بیشتر را شامل خواهد شد. این بروزرسانی همچنین قابلیت بسیار مورد درخواست نامگذاری جاده‌ها را به بازی می‌آورد.

بسته الحاقی برای رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ عرضه می‌شود؛‌ هنوز هیچ سخنی از زمان عرضه این بسته برای ایکس‌باکس وان به میان نیامده است. این بسته الحاقی ۱۲.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده