نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

مایکروسافت از چهار باندل جدید ایکس باکس وان اس رونمایی کرد

به مناسبت نزدیک شدن به تعطیلات سال میلادی جدید، کمپانی مایکروسافت از چهار باندل کنسول ایکس‌باکس وان اس رونمایی کرده است.

تعطیلات کریسمس در راه است و امسال نیز طبق رسم معمول هر سال، کمپانی‌ها برای سورپرایز کردن طرفدارانشان کلی تدارکات ویژه‌ دیده‌اند. طبق جدیدترین اخبار دنیای کنسول‌های بازی، به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت برای تعطیلات امسال حسابی با دست پر ظاهر شده و قرار است در این ایام، چهار باندل جدید از بازی‌های پرطرفدار خود را به بازار عرضه کند.

این باندل‌ها که همگی نسخه ۵۰۰ گیگابایتی کنسول ایکس باکس وان اس هستند، با قیمتی معادل ۲۷۹ دلار امریکا، ۲۲۹ یورو اروپا و ۲۷۹ پوند انگلیس منتشر خواهند شد.

Xbox One S Bundle

برای معرفی اولین سورپرایز مایکروسافت سراغ باندل بازی محبوب Minecraft‌ می‌رویم. باندل بازی Minecraft، یک کنسول ایکس‌باکس وان اس، یک کنترلر وایرلس این کنسول، کد دانلود نسخه کامل بازی Minecraft و پک اکسپلورر این بازی را شامل می‌شود. تازه می‌توانید به تمامی موارد بالا اشتراک سه ماهه ایکس باکس لایو گلد و نیز اشتراک یک ماهه سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) را نیز اضافه کنید. این باندل در تمامی بازارها غیر از کشورهای روسیه، چین، هند، ژاپن، آرژانتین، برزیل، ترکیه، دانمارک، نروژ و سوئد عرضه خواهد شد.

Minecraft Bundle

حالا می‌رویم سراغ دومین باندل. باندل خارق‌العاده بازی Rocket League نیز مانند باندل قبلی، یک نسخه از کنسول ایکس‌باکس وان اس به همراه کنترلر این کنسول، کد دانلود نسخه کامل بازی Rocket League و اشتراک سه ماهه ایکس‌باکس لایو گلد و یک ماهه ایکس‌باکس گیم پس را شامل می‌شود. این باندل نیز در تمامی فروشگاه‌های ایکس‌باکس به غیر از کشورهای امریکا، کانادا، چین، هنگ کنگ، هند، سنگاپور، مجارستان، ژاپن، تایوان، استرالیا، نیوزیلند، کره شمالی، روسیه، مکزیک، آرژانتین، برزیل، شیلی، بلژیک و هلند در دسترس خواهد بود.

RocketLeague Bundle

باندل سوم اما چیزی نیست جز نسخه استارتر پک این باندل که یک دستگاه کنسول ۵۰۰ گیگابایتی ایکس‌باکس وان اس و یک کنترلر وایرلس و سه ماه اشتراک رایگان ایکس‌باکس لایو گلد و سه ماه هم اشتراک ایکس‌باکس گیم پس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درست است که در این باندل خبری از بازی نیست، اما در عین حال نمی‌توان از آن دو ماه اشتراک اضافی سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت چشم پوشید که بازی‌هایی مانند بازی Halo 5: Guardians، بازی Dirt Rally و بازی Dead Rising 3 را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این باندل خشک و خالی نیز در تمامی بازارها غیر از کشورهای چین، کره‌شمالی، هند، ژاپن، بلژیک، دانمارک، فنلاند، هلند، نروژ، پرتغال و سوئد عرضه خواهد شد.

Starter Pack Bundle

آخرین باندل نیز به نسخه نهایی باندل ایکس‌باکس وان اس بازی Halo تعلق دارد. این باندل نیز علاوه بر کنسول و کنترلر، شامل کد دانلود نسخه کامل بازی Halo 5: Guardians و بازی Halo: The Master Chief Collection نیز می‌شود. علاوه بر این‌ها، این باندل اشتراک ۱۴ روزه رایگان سرویس ایکس‌باکس لایو گلد و یک ماهه ایکس‌باکس گیم پس را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کنسول تنها و به طور انحصاری از طریق Walmart امریکا قابل تهیه خواهد بود.

Halo Bundle

در کنار تمامی این باندل‌ها، می‌توانید وعده باندل جدید ایکس‌باکس وان اس بازی Assassin’s Creed Origins را که همین چندی پیش توسط کمپانی مایکروسافت رونمایی شد نیز اضافه کنید. حالا نظر شما چیست؟ کدام یک از این باندل‌ها از نظر شما هیجان‌انگیزتر است؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده