نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

از باندل های جدید ایکس‌ باکس وان اس بازی Assassin’s Creed Origins رونمایی شد

کمپانی مایکروسافت از دو باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان اس بازی Assassin’s Creed Origins رونمایی کرد که هم‌زمان با انتشار این بازی در تاریخ ۵ آبان‌ماه به بازار عرضه می‌شوند.

اگر هنوز اقدام به خرید کنسول ایکس‌ باکس وان اس نکرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای این کار است زیرا کمپانی مایکروسافت به تازگی از دو باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان اس برای بازی Assassin’s Creed Origins رونمایی کرده است که با انتشار این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ ۵ آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) در دسترس خواهد بود.

مطابق آخرین اخبار بازی، باندل اول حاوی کد دیجیتالی برای دانلود بازی Assassin’s Creed Origins، کنسول ایکس‌باکس وان اس با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و کنترلر بی‌سیم است که با قیمت ۲۷۹ یورو/۲۲۹ پوند در تمام فروشگاه‌های ایکس‌باکس به جز ایالات متحده، چین، ژاپن، آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا و مکزیک در دسترس خواهد بود.

Assassin’s Creed Origins

باندل دوم حاوی کنسول ایکس‌باکس وان اس با ظرفیت ۱ ترابایت، کنترلر بی‌سیم، کد دیجیتالی برای دانلود بازی Assassin’s Creed Origins و بازی محبوب تیراندازی و اول-شخص Tom Clancy’s Rainbow Six Siege است که با قیمت ۳۴۹ دلار/۳۴۹ یورو/۲۹۹ پوند در تمام فروشگاه‌های ایکس‌باکس به غیر از کشورهای چین، کلمبیا، دانمارک، فنلاند، ژاپن، نروژ و سوئد در دسترس خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Origins جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی محبوب Assassin's Creed است که این بار بازیکنان را در نقش شخصیتی با نام «بایک» قرار می‌دهد و ماجراهای او در مصر باستان را روایت می‌کند. این بازی در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس‌ وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده