نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

جزئیات اجرای بازی Dynasty Warriors 9 روی ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو

آکیهیرو سوزوکی در صحبت‌های خود با وب‌سایت دوال‌شاکرز اطلاعات بیشتری را در خصوص اجرای بازی Dynasty Warriors 9 روی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو به اشتراک گذاشت.

بازی NiOh یکی از اولین بازی‌هایی بود که تنظیمات گرافیکی مختلفی را در نسل فعلی کنسول‌ها ارائه می‌داد و بازیکنان می‌توانستند بین نرخ فریم بیشتر یا وضوح تصویر بالاتر یکی را به دلخواه برگزینند. حال و مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی کوئی تکمو اعلام کرده است که بازی Dynasty Warriors 9 مسیر بازی NiOh را در پیش خواهد گرفت و روی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس دو تنظیمات گرافیکی متفاوت را در اختیار می‌گذارد.

آکیهیرو سوزوکی، تهیه‌کننده‌ی بازی Dynasty Warriors 9 در گفتگوی خود با وب‌سایت دوال‌شاکرز از پشتیبانی بازی از پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس خبر داد و اعلام کرد که این بازی دو تنظیمات گرافیکی مختلف را در اختیار می‌گذارد که یکی از این تنظیمات نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و وضوح تصویر پویا با رزولوشن 4K را ارائه می‌دهد و تنظیمات بعدی، ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت را در اختیار می‌گذارد که در آن وضوح تصویر پایین‌تر از حالت قبلی است.

علاوه بر این، زمانی که از سوزوکی در خصوص نسخه نینتندو سوییچ بازی Dynasty Warriors 9 سوال شد، او توضیح داد که تیم سازنده در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار بازی روی این کنسول ندارد.

بازی Dynasty Warriors 9 اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد و این در حالی است که این بازی در کشور ژاپن به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده