// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

جهان بازی Dyansty Warriors 9 وسعت بسیار بالایی دارد

به تازگی ویدیویی از جهان بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شده که وسعت بیش از اندازه نقشه و دنیای بازی را نشان می‌دهد.

تا به امروز اخبار مختلفی حول بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شده است. از تایید پلتفرم‌های نهایی بازی گرفته تا جهان باز بودن بازی که با توجه این مسئله برای مخاطبان این مجموعه یک سوال مهم پیش می‌آید و آن هم این است که نقشه و جهان بازی Dynasty Warriors 9 تا چه اندازه وسعت دارد و بازیکنان تا چه حد به آن دسترسی خواهند داشت؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی ۲۰ ثانیه‌ای از بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شده که در جریان آن شاهد وسعت بیش از اندازه جهان این بازی هستیم. همچنین آکیهیرو سوزوکی، تهیه کننده بازی Dynasty Warriors 9، اعلام کرده که سه ساعت طول می‌کشد که از طریق اسب، از یک سمت نقشه بازی به سمت دیگر آن بروید.

همچنین در ادامه گفته شده که به تمامی بخش‌های نقشه بازی دسترسی داشته و بعضی از آن‌ها را در جریان جنگ‌های Dynasty Warriors 9 مشاهده خواهید کرد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به وسعت دنیای بازی Dynasty Warriors 9 را در زومجی تماشا کنید. دنیای بازی سرشار از محیط‌های متنوع نظیر کوه‌های برفی، جنگ‌های سرسبز و مناطق کوهستانی خواهد بود.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Dynasty Warriors 9 در اوایل سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد. این در صورتی است که در ژاپن، بازی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده