نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

شوهی یوشیدا سال جاری را برای استودیو ژاپن سونی پربار دانست

مدیر استودیوهای جهانی سونی در مصاحبه اخیر خود با فامیتسو از عملکرد خوب استودیو ژاپن در سال جاری سخن گفت و به تمجید از کنسول نینتندو سوییچ پرداخت.

مطابق آخرین اخبار بازی، شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای بازی‌سازی سونی، در آخرین مصاحبه خود با مجله فامیتسو به تمجید از کنسول نینتندو سوییچ پرداخت و سال جاری را سالی پرثمر برای استودیو ژاپن سونی عنوان کرد.

یوشیدا درباره کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه توکیو گیم شو اظهار داشت که کمپانی سونی با توجه به رشد محبوبیت کنسول پلی استیشن 4 در ژاپن توانست بازی‌های بسیاری را در بخش‌های مختلف به نمایش درآورد که گروهی از این بازی‌ها برای نخستین بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گرفت و گروهی دیگر بازی‌های هدست پلی استیشن VR بودند.

یوشیدا در ادامه اعلام کرد که امسال بازی‌هایی موفقی نظیر بازی The Last Guardian، بازی Gravity Rush 2، بازی Everybody’s Golf و بازی Knack 2 منتشر شد و بازی‌های دیگری نیز در هفته‌ها و ماه‌های آتی در دسترس قرار می‌گیرند که از میان آنها می‌توان به بازی Gran Turismo Sport اشاره کرد و بر این اساس می‌توان سال جاری را سالی پربار برای استودیو ژاپن دانست.

وی در رابطه با کنسول نینتندو سوییچ گفت که وجود شرکت‌های مختلف با رویکردهای متفاوت منجر به ساخت بازی‌های گوناگون خواهد شد که این امر در مجموع به احیای بیشتر صنعت بازی‌سازی می‌انجامد.

در نهایت یوشیدا گفت که به نظر می‌رسد فروش کنسول‌های خانگی با ادامه فروش نینتندو سوییچ در حال رشد است و بر این اساس ناشرین گزینه‌های بیشتری را برای ارائه محتوای جدید خواهند داشت و بازیکنان می‌توانند بازی‌های مناسب خود را برگزینند و از آنها لذت ببرند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده