نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

شوهی یوشیدا: نینتندو سوییچ بسیار منحصر به فرد است

شوهی یوشیدا درباره‌ی نینتندو سوییچ نظر داده و این کنسول را برای سلایق گوناگون مناسب دانسته است.

چه پیش از رونمایی اولیه‌ی سوییچ، کنسول دستی-خانگی نینتندو، و چه در هفته‌های اخیر، با اظهارنظرهای مختلفی در رابطه با این محصول روبه‌رو شده‌ایم. این‌بار شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی، در مورد جدیدترین کنسول کمپانی رقیب‌اش، که به‌گفته‌اش «سیستم بسیار منحصربه‌فردی» است، صحبت کرده است.

یوشیدا در گفت‌وگو با وب‌سایت دیجیتال‌اسپای گفت:

بسیار جالب است که آن‌ها سیستم را طوری طراحی کرده‌اند که از لحاظ کلیدها و [سایر] ورودی‌ها، با تعداد بیشتری از بازی‌های مرسوم همخوانی دارد. با این حساب، فکر می‌کنم که این [کنسول، انتخاب] خوبی برای گیمرهایی با سلایق مختلف باشد و در پیام تبلیغاتی-بازاریابی آن‌ها هم روی این موضوع تأکید شده است.

وی سپس در پاسخ به این پرسش که آیا سونی در حوزه‌ی سخت‌افزار به نینتندو به چشم یک رقیب می‌کند یا خیر، گفت:

به‌نظرم آن‌ها بازار جدیدی برای خودشان فراهم خواهند کرد.

یوشیدا تنها مدیر عالی‌رتبه‌ی صنعت گیمینگ نیست که درباره‌ی سوییچ اظهارنظر کرده است. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، در همان روز رونمایی این کنسول دیدگاه‌اش را درباره‌ی آن مطرح کرده و گفته بود که از توانایی‌های نینتندو، در جهت بروز دادن ایده‌های جسورانه‌اش و تولید محصولات بر پایه‌ی آن‌ها، «همیشه تحت تأثیر قرار می‌گیرد». به‌تازگی هم پیتر مور، مدیر ارشد عملیاتی الکترونیک آرتز، خاطرنشان کرده که نینتندو همیشه «بخش بسیار مهمی» از صنعت گیمینگ بوده و نباید توانایی‌های این کمپانی را دست‌کم گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده