نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

شوهی یوشیدا از علاقه سونی به عرضه ریمستر های بیشتر می‌گوید

مدیر استودیو‌های جهانی سونی اخیرا اعلام کرده که این شرکت ایده ساخت ریمستر‌های بیش‌تر را بررسی می‌کند.

سونی در چند وقت اخیر علاقه زیادی به ساخت ریمستر یا بازسازی بازی‌های کلاسیک خود نشان داده و در همین راستا طی کنفرانس E3 2017 خود از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Shadow of the Colossus رونمایی کرد؛ نسخه‌ای که اعلام شد یک بازسازی کامل و تمام عیار خواهد بود و نه یک ریمستر ساده. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌های بازیسازی سونی، مصاحبه‌ای داشته و در آن ضمن ارائه توضیحات بیش‌تر در مورد Shadow of the Colossus، از علاقه کمپانی به توسعه ریمستر‌ها در آینده خبر داده است.

یوشیدا در این صحبت‌ها دوباره تاکید کرد که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Shadow of the Colossus یک نسخه بسیار باکیفیت خواهد بود که تمامی بخش‌های آن کاملا از نو و از صفر طراحی شده‌اند. همچنین وی گفت که در ساخت این بازی، از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز استفاده شده و طرفداران می‌توانند انتظار کیفیتی در حد و اندازه بازی‌های روز را داشته باشند.

وی در ادامه اعلام کرد که طرفداران بسیاری خواستار این هستند که سونی بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز خود را دوباره در قالب ریمستر‌ها عرضه کند و در طرف مقابل، سونی هم لذت زیادی از این کار می‌برد و در آینده نیز به ساخت ریمستر‌ها ادامه خواهد داد. طبق گفته یوشیدا، عرضه بازی‌های قدیمی در قالب ریمستر باعث می‌شود تا کاربران پلی‌استیشن 4 بتوانند این آثار خاطره‌انگیز را بدون تغییری در گیم‌پلی و فقط با ارتقای سطح صوتی و بصری، تجربه کنند و از آن‌ها لذت ببرند.

بازی Shadow of the Colossus قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود و وظیفه توسعه آن را استودیو بلوپوینت گیمز برعهده دارد که پیش‌تر هم نسخه‌ای از این ساخته استودیو تیم ایکو را برای پلی‌استیشن 3 عرضه کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده