نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

آپدیت Horde Bash بازی Fortnite با انتشار تریلری معرفی شد

اپیک گیمز اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی در تاریخ ۱۳ مهرماه برای بازی Fortnite منتشر می‌شود که شامل یک حالت جدید، رویداد لاما و ماموریت‌های تازه است.

استودیو اپیک گیمز و استودیو پیپل کَن فلای (People Can Fly) از آپدیت جدیدی با نام Horde Bash برای بازی Fortnite خبر دادند که در تاریخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و محتویات تازه‌ای نظیر یک حالت جدید برای بقا، ماموریت‌های تازه و رویداد لاما (Llama) را در دسترس قرار می‌دهد.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت Horde Bash محتویات جدید و جذابی را به بازی اضافه می‌کند که اولین و مهم‌ترین آن، حالت جدیدی با نام Challenge the Horde است که در آن کاربران باید به همراه سه نفر از هم‌تیمی‌های خود به ساخت یک پایگاه اقدام کنند و با از راه رسیدن موج‌های عظیم دشمنان به دفاع از آن بپردازند.

این آپدیت علاوه بر حالت Challenge the Horde، رویداد جدیدی با نام لاما را نیز به بازی اضافه می‌کند که سلاح‌ها، مدافعان و چهار قهرمان جدید با نام Raider Soldier ،Ammo Harvest Outlander ،Trap Specialist Constructor و Energy Thief Ninja را به همراه می‌آورد. با انتشار این آپدیت، بیست و پنج ماموریت جدید نیز به بازی اضافه می‌شود و بازیکنان قادر خواهند بود که به تکمیل آنها اقدام کنند.

هفته‌ی گذشته حالت جدید بتل رویال به صورت رایگان برای بازی Fortnite منتشر شد و با اعتراض استودیو بلوهول مواجه شد. حالت بتل رویال بازی Fortnite دارای ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه بسیار بزرگ است که بازیکنان برای بقا تلاش می‌کنند و بازی تا زمانی که یک بازیکن باقی بماند ادامه خواهد داشت. این همان چیزی است که استودیو بلوهول به آن معترض است و معتقد است حالت بتل رویال عرضه‌شده برای بازی Fortnite از روی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds کپی‌برداری شده است.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است و در حال حاضر فاز Early Access خود را می‌گذراند. آخرین تریلر انتشار یافته از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این بروزرسانی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده