نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

تریلر هنگام عرضه بازی Project Cars 2 منتشر شد

تریلر هنگام انتشار بازی ماشین سواری Project Cars 2 با محوریت نشان دادن بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی منتشر شد.

امروز استودیو اسلایتلی مد به عنوان سازنده‌ی بازی و باندای نامکو به عنوان ناشر بازی تریلر زمان عرضه‌ی بازی شبیه‌ساز ماشین‌سواری Project Cars 2 را منتشر کردند.

این تریلر بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را در روزولشن 4K به نمایش می‌گذارد؛ بخش‌هایی آرامش بخش و کم‌هیجان از گیم‌پلی بازی که این روزها در کمتر بازی ماشین مسابقه‌ای دیده می‌شود. بازی Project Cars 2 فردا یعنی ۲۲ ستامبر (جمعه، ۳۱ شهریور) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. جدای از نسخه‌ی عادی، یک نسخه‌ی Digital Deluxe Edition نیز وجود دارد که قیمت آن ۳۰ دلار از نسخه‌ عادی بازی بیشتر است، این نسخه شامل Season Pass بازی و یک بسته‌ جداگانه شامل ماشین‌های موتوراسپورت خواهد بود. همچنین کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند یک بسته‌ی جداگانه شامل ماشین‌های ژاپنی دریافت خواهند کرد، این بسته شامل دو ماشین هوندا و دو ماشین نیسان خواهد بود.

ماه گذشته بود که مشخص شد ۱۰ ماشین فراری در بازی وجود خواهند داشت، این خبر به این دلیل مهم است که ماشین‌های فراری در نسخه‌ی اول بازی حضور نداشتند. در همان ماه نیز لیست کامل پیست‌های بازی منتشر شد، طبق اعلام سازندگان بازی از چرخه‌ی شب و روز، آب و هوای پویای چهار فصل و خطرات زیست محیطی مختلف در طول بازی بهره‌مند خواهد بود.

شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Project Cars 2 را در زیر ببیند:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده