// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

لیست اتومبیل ها و پیست های بازی Project Cars 2 منتشر شد

استودیو اسلایتلی مد لیست اتومبیل‌ها و پیست‌های مسابقه‌ای بازی Project Cars 2 را منتشر کرده است.

بازی Project Cars 2 در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و حال، استودیو اسلایتلی مد (Slightly Mad Studios)، سازنده‌ی این بازی، لیست کامل اتومبیل‌ها و پیست‌های مسابقه‌ای Project Cars 2 را منتشر کرده است.

طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو اسلایتلی مد اعلام کرده است که بازی Project Cars 2 میزبان ۶۰ پیست مسابقه‌ای مختلف خواهد بود که طبق گفته‌ی سازندگان شاهد بزرگ‌ترین فهرست پیست‌های اتومبیل رانی روی کنسول‌های بازی هستیم. در ادامه گفته شده است که این پیست‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و از نقاط مختلف دنیا، نظیر شمال آمریکا و اروپا، پیست‌های متفاوتی در دل بازی قرار داده شده است.

همچنین تمامی نقشه‌های بازی از سیستم آب‌وهوایی و سیستم شب و روز پشتیبانی می‌کنند و مسابقه‌دهندگان باید انتظار رویارویی با المان‌های مختلف آب‌وهوایی نظیر یخ، برف، طوفان، باد و باران را داشته باشند. علاقه‌مندان می‌توانند لیست کامل پیست‌های مسابقه‌ای بازی Project Cars 2 را از اینجا مشاهده کنند.

بازی Project Cars 2

در مورد اتومبیل‌ها، اسلایتلی مد اعلام کرده که در دنیای بازی ۱۸۰ ماشین مختلف گنجانده شده که هر کدام از آن‌ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و مطابق با مدل‌های واقعی خود ساخته شده است. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که رانندگان اتومبیل‌ رانی نیز تمامی خودروها را آزمایش کرده‌اند تا درستی کارکرد اتومبیل‌های بازی تایید شود.

از بین اتومبیل‌های دنیای Project Cars 2 می‌توان به McLaren 720S ،Ford GT40 MK IV و Lotus Type 40 Ford اشاره کرد. در ادامه می‌توانید لیست کامل اتومبیل‌های بازی Project Cars 2 را از اینجا مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده