// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

اتومبیل های فراری به بازی Project Cars 2 اضافه شد

استودیو اسلایتلی مد اعلام کرده است که ماشین‌های کمپانی فراری در بازی Project CARS 2 حضور خواهند داشت.

تیرماه سال ۱۳۹۴ بود که استودیو اسلایتلی مد از دنباله بازی Project CARS یعنی بازی Project CARS 2 رونمایی کرد و اعلام شد بر‌ خلاف نسخه اول که توسط استودیو سازنده منتشر شد، کمپانی باندای نامکو وظیفه انتشار این بازی را بر‌ عهده گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه همکاری با کمپانی فراری، علاقه‌مندان به بازی مذکور می‌توانند از اتومبیل‌های این کمپانی استفاده کنند.

در مجموع ۱۰ ماشین از محصولات کمپانی Ferrari به بازی Project CARS 2 اضافه می‌شوند که عبار‌تند از:

  • (Ferrari 330 P4 (1967
  • Ferrari 365 GTB4 Competizione
  • Ferrari 333 SP
  • Ferrari F50 GT
  • Enzo Ferrari
  • Ferrari 488 GT3
  • Ferrari 488 GTE
  • (1998) Ferrari 288 GTO
  • (1989) Ferrari F40LM
  • Ferrari LaFerrari

استیون ویلجون، کارگردان بازی Project CARS 2، در رابطه با اضافه شدن برند فراری به این بازی چنین گفته است:

بررسی و انتخاب اتومبیل از بین محصولات کمپانی فراری که در صنعت اتومبیل‌سازی بیش از ۸۰ سال سابقه درخشان دارد، چالشی لذت‌بخش بود. خواسته اول طرفداران پس از عرضه بازی Project CARS، اضافه کردن ماشین‌های کمپانی فراری به بازی است. اکنون بسیار مفتخر و در عین حال هیجان‌زده‌ایم که اعلام کنیم استودیو Slightly Mad توانسته برند افسانه‌ای فراری را به سری بازی‌های Project CARS اضافه کند. شبیه‌سازی هندلینگ و عملکرد خارق‌العاده محصولات این کمپانی اولویت اصلی ما است.

در ادامه اندی تودور، کارگردان خلاق بازی Project CARS 2، این‌طور اضافه کرد:

حضور ماشین‌های کمپانی فراری در بازی Project CARS 2 خبر بی‌نظیری برای رانندگان است. اضافه کردن این دست اتومبیل‌ها چالش‌های منحصر‌به‌فردی برای ما پدید آورده است. به دلیل شهرت برند فراری و انتظار بالای بازیکنان از ما، شبیه‌سازی حس واقعی ماشین‌ها مسئولیت بزرگی برای ما بود. طرفداران و رانندگان انتظار ویژگی‌های خاصی دارند. آن‌ها می‌خواهند تمامی ویژگی‌های را که حاکی از راندن برخی از بر‌ترین ماشین‌های مارانلو هستند، در اختیار داشته باشند. ما بی‌صبرانه منتظریم که ماشین‌های فراری را در اختیار رانندگان قرار دهیم و دستاورد‌هایمان در طراحی آن‌ها را به نمایش بگذاریم. این اتومبیل‌ها حقیقتا خاص هستند.

در کنار اعلام اضافه شدن ماشین‌های کمپانی فراری، استودیو اسلایتلی مد تریلر جدیدی از بازی Project CARS 2 را با محوریت این ماشین‌ها منتشر کرده است. تریلر مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Project Cars 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش از این لیست اتومبیل ها و پیست های بازی Project Cars 2 و محتویات Season Pass و مزایای پیش خرید بازی Project Cars 2 اعلام شده است. همچنین این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با رزولوشن 4K واقعی اجرا می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده