// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

صحبت های کارگردان بازی Shenmue 3 درباره حالات صورت کاراکترها

کارگردان بازی Shenmue 3، سوزوکی، اخیرا تایید کرده است که حالات صورت کاراکترها در تریلر جدید این بازی هنوز نهایی نبوده است.

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خواندید، این هفته اولین تریلر از بازی Shenmue 3 منتشر شد. با اینکه محیط بازی در این تریلر بسیار زیبا بود، ولی مدل‌های کاراکترها و حالات صورتشان بسیاری از بازیکنان را ناامید کرد. حال کارگردان این بازی، به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است که مدل‌های کاراکترها در تریلر بازی موقتی خواهد بود.

یو سوزوکی، کارگردان بازی Shenmue 3، طی مصاحبه‌ی جدیدش تایید کرد که بیشتر مدل‌های کاراکتر استفاده‌شده در تریلر جدید بازی فقط جایگزین‌های موقتی بوده‌اند. همچنین با توجه به صحبت‌های هیدکی موریشیتا، تهیه‌کننده‌ی شنمو 3، استودیوی سازنده مدل‌هایی با کیفیت بسیار بهتر در دست ساخت دارد، ولی در زمان انتشار تریلر هنوز این مدل‌ها آماده نشده بودند. علاوه بر این، سوزوکی اعلام کرد که حالات مختلف صورت نیز در بازی اصلی حضور خواهند داشت، ولی به دلایلی این ویژگی از تریلر گیمزکام 2017 حذف شده است. اگر تریلر گیمزکام بازی Shenmue III را مشاهده کرده باشید، حتما متوجه شدید که حالت صورت شخصیت اول بازی، ریو هازوکی، در تمام مدت تریلر تغییر نمی‌کند.

بازی Shenmue 3 توسط استودیوی Ys Net برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی در حال ساخت است. تاریخ انتشار این بازی نیز نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ اعلام شده است. ناشر شنمو 3 کمپانی Deep Silver است که برای بازی‌هایی نظیر بازی Homefront، بازی Saints Row و بازی Dead Island شناخته می‌شود.

شنمو 3 طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد و بعد از قرار گرفتن در سایت کیک‌استارتر با کمک مالی ۶.۳ میلیون دلار جزو بالاترین کمک‌های مردمی این سایت قرار گرفت. داستان شنمو 3 از پایان بازی شنمو 2 که در سال ۲۰۰۲ برای ایکس‌باکس عرضه شده بود،‌ آغاز می‌شود. این بار نیز، ریو برای پیدا کردن قاتل پدرش به چین رهسپار می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده