نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

دیپ سیلور ناشر بازی Shenmue 3 خواهد بود

استودیو Ys Net می‌گوید کمپانی دیپ سیلور ناشر بازی Shenmue 3 شده و عرضه جهانی این بازی نقش آفرینی بر عهده این کمپانی است.

پس از کمپین کیک‌استاتر موفق و رکوردشکن بازی Shenmue 3، در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم این بازی موردانتظار یک ناشر هم پیدا کرده است. استودیو Ys Net امروز رسما اعلام کرد که کمپانی دیپ سیلور که آن را به عنوان ناشر بازی Saints Row IV، بازی Dead Island و بازی Homefront: The Revolution می‌شناسیم، قرار است این بازی نقش‌آفرینی را هم در سرتاسر جهان عرضه کند. یو سوزوکی، کارگردان بازی Shenmue III اعلام کرد:

از عقد این قرارداد جهانی با کمپانی دیپ سیلور بسیار خوشحالم؛ کمپانی‌ای که متشکل از مردان و زنان باورنکردنی است که علاقه عمیقی به عرضه بازی‌های ژاپنی برای دیگر نقاط جهان دارند. در تمامی طول این روند، دیپ سیلور علاقه فراوانی نسبت به بازی‌های ژاپنی، مجموعه Shenmue و طرفدارانش ابراز کرده است. همین موضوع اطمینان من نسبت به بازی Shenmue 3 را افزایش داده و ما بهترین همکار ممکن را پیدا کرده‌ایم.

کمپانی دیپ سیلور هم این خبر را در وب‌سایت خود منتشر کرده و تایید کرده که بازی به صورت «انحصاری» برای پی سی و پلی استیشن 4 به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه خواهد شد. کمپانی گفته است که تاریخ انتشار بازی برای نیمه دوم سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

این خبر پس از اتمام کمپین کمک‌های مردمی بازی منتشر شد که رکورد بیشترین تعداد حامی مالی برای یک بازی ویدیویی را از آن خود کرد. نزدیک به ۷۰ هزار نفر مبلغ ۶ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۲۹۵ دلار برای ساخت بازی کمک کردند که احتمالا در هنگام نوشتن این مطلب مبلغ مذکور افزایش پیدا کرده است. پس از رونمایی بازی Shenmue 3 در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2015، ابهاماتی در مورد ناشر بازی به وجود آمد و مشخص نبود که آیا سونی قصد انتشار بازی را دارد یا کمپانی دیگری. استودیو Ys Net در آن زمان گفت که سونی در تولید، تبلیغات و همچنین پشتیبانی برای انتشار بازی به استودیو کمک خواهد کرد و هیچ مبلغی از بودجه جمع‌آوری‌شده توسط کیک‌استارتر را دریافت نخواهد کرد و کل این مبلغ متعلق به استودیو Ys Net است. هنوز مشخص نیست که همکاری با دیپ سیلور به معنای اتمام همکاری با سونی خواهد بود یا استودیو برنامه دیگری را پیش می‌برد.

انتظار می‌رود در نمایشگاه گیمزکام 2017 شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از بازی Shenmue III باشیم. برای دریافت آخرین اخبار بازی Shenmue 3 و گیمزکام 2017، زومجی را دنبال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده