// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی FIFA 14 از سرویس EA Access حذف می‌شود

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که بازی FIFA 14 از سرویس EA Access حذف خواهد شد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با تصمیم کمپانی الکترونیک آرتز به‌زودی بازی FIFA 14 که به عنوان یکی از اولین بازی‌های سرویس EA Access در سال ۲۰۱۴ در دسترس کاربران این سرویس قرار گرفت، از سرویس مذکور حذف می‌شود.

کمپانی Electronic Arts با انتشار پستی در وب‌سایت خود تاریخ حذف بازی فیفا 14 از سرویس EA Access را ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اعلام کرده است. همچنین در این تاریخ پشتیبانی کمپانی EA از بازی مذکور پایان می‌یابد و سرو‌ر‌های آن خاموش خواهند شد. به واسطه این اقدام، مسابقات آنلاین و Ultimate Team از دسترس خارج می‌شوند و بازیکنان قادر به استفاده از ارز درون بازی نیستند. با وجود این، همچنان امکان تجربه بازی FIFA 14 به صورت آفلاین وجود دارد که لازمه آن دانلود بازی تا سومین چهار‌شنبه ماه اکتبر است. پس از این تاریخ در صورت حذف بازی یا استفاده از کنسولی دیگر، امکان دانلود بازی FIFA 14 وجود نخواهد داشت. کمپانی الکترونیک آرتز در رابطه با حذف بازی FIFA 14 از سرویس EA Access چنین اعلام کرده است:

ما نسبت به حذف بازی FIFA 14 بسیار متاسف هستیم و اطمینان می‌دهیم که در راستای محدود کردن بازی‌هایی که در آینده حذف خواهند شد، تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

پس از معرفی سرویس EA Access، پیتر مور اعلام کرده بود بازی‌های این سرویس حذف نخواهند شد که این روش بر‌ خلاف سرویس‌های Games With Gold و Xbox Game Pass است. وی در این‌باره چنین گفته است:

به اعتقاد من یکی از ویژگی‌های کلیدی سرویس EA Access این است که اگر یک بازی وارد آن شود، هیچ‌گاه حذف نخواهد شد. این تعهد ما به بازیکنان است. 

با حذف بازی FIFA 14 از سرویس EA Access، تعداد بازی‌هایی که هم‌اکنون روی این سرویس در دسترس هستند به عدد ۴۸ می‌رسد. اما این رقم برای مدت زیادی ثابت نخواهد ماند، زیرا به‌زودی بازی‌ Battlefield 1 به سرویس مذکور اضافه خواهد شد. جدید‌ترین بازی‌ای که کاربران EA Access می‌توانند آن را تجربه کنند بازی Titanfall 2 است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده