نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷

بازی های رایگان ماه آگوست پلی استیشن پلاس

کاربران پلی‌استیشن پلاس در ماه آگوست به بازی‌هایی چون Just Cause 3 و Downwell به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. 

پس از اینکه دیروز مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ماه آگوست ۲۰۱۷ را برای مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد اعلام کرد، امروز هم نوبت سونی است تا در جدید‌ترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه آگوست ۲۰۱۷ را معرفی کند. در این ماه در مجموع شاهد ۶ بازی رایگان برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا هستیم. 

کاربران پلی‌استیشن 4، در ماه آگوست قادر خواهند بود بازی‌های Assassin's Creed: Freedom Cry ،Downwell و Just Cause 3 را تجربه کنند. Assassin's Creed: Freedom Cry نسخه‌ای فرعی و مستقل از بازی Assassin's Creed: Black Flag بود که در آن باید شخصیت آدویل را کنترل می‌کردید. همچنین بازی Just Cause 3 هم آخرین نسخه از سری جاست کاز است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. آخرین بازی رایگان PS4 در این ماه هم بازی Downwell است که البته این بازی بین این کنسول و پلی‌استیشن ویتا مشترک است. 

از طرفی دیگر کاربران پلی‌استیشن 3 نیز در ماه آگوست به دو بازی رایگان Super Motherload و Snakeball دسترسی خواهند داشت و در نهایت کاربران پلی‌استیشن ویتا هم علاوه بر Downwell که به آن اشاره کردیم، بازی Level 22 را نیز رایگان دریافت خواهند کرد. 

بازی‌های رایگان ماه آگوست از سه‌شنبه هفته آینده در دسترس قرار خواهند گرفت و تا آن زمان کماکان می‌توانید بازی‌های رایگان ماه جولای را به مجموعه بازی‌های خودتان اضافه کنید. در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های ماه آگوست را نیز مشاهده کنید:

پلی‌استیشن 4:

  • Assassin's Creed: Freedom Cry
  • Downwell
  • Just Cause 3

پلی‌استیشن 3:

  • Snakeball
  • Super Motherload

پلی‌استیشن ویتا: 

  • Downwell
  • Level 22

البته در پایان باید به یک آیتم ویژه نیز، مخصوص مشترکین پلی‌استیشن پلاس، اشاره کنیم. کاربران پلی‌استیشن 4 که عضو این سرویس باشند، قادر خواهند بود یک DLC رایگان برای بتای بازی Dreadnought در تاریخ ۲۴ مرداد دریافت کنند. Dreadnought یک بازی رایگان است که نسخه بتای آن از تاریخ ۱۰ مرداد آغاز خواهد شد. همچنین کاربران آمریکایی پلی‌استیشن که عضو سرویس پلاس باشند، می‌توانند در ۶ هفته آینده، یک سری فیلم‌های منتخب را هریک به قیمت ۹۹ سنت اجاره کنند. فیلم فعلی که می‌توان آن را اجاره کرد The Lego Batman Movie است و در هفته‌های آینده فیلم‌های Logan ،Power Rangers ،Kong: Skull Island ،Boss Baby و Ghost in the Shell نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. 

نظرات خود را در مورد بازی‌های رایگان ماه آگوست با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده