نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

بازی های رایگان ماه آگوست ایکس باکس لایو گلد

مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه آگوست را برای مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد اعلام کرد. 

در فاصله چند روز مانده به اتمام ماه جولای و آغاز ماه آگوست، مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان این ماه را برای مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد روی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 اعلام کرد. طبق رسم همیشگی این شرکت، مشترکین هریک از این کنسول‌ها، در ماه آگوست دو بازی رایگان دریافت خواهند کرد. البته به لطف قابلیت Backward Compatibility، بازی‌های ایکس‌باکس 360 روی ایکس‌باکس وان هم قابل اجرا هستند. 

کاربران ایکس‌باکس وان در ماه آگوست به بازی‌های Slime Rancher و Trials Fusion دسترسی خواهند داشت. Slime Rancher یک بازی کاملا جدید است که در آن باید مزرعه‌ای از موجودات عجیب و دوست‌داشتنی را مدیریت کنید. این بازی پیش‌تر به شکل Early Access روی پی سی منتشر شده بود و حال همزمان با انتشار روی ایکس‌باکس وان، به صورت رایگان در اختیار مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد خواهد بود. بازی Trials Fusion هم یک بازی موتورسواری محصول یوبی سافت است. 

در سوی دیگر، کاربران ایکس‌باکس 360 در این ماه به دو بازی Bayonetta و Red Faction: Armageddon به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. البته مطابق معمول، بازی‌های ماه آگوست هم همگی از ابتدا تا انتهای ماه در دسترس نخواهند بود و در بازه‌های خاصی در دسترس هستند که در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های این ماه را به همراه تاریخ دقیق انتشار و در دسترس بودن آن‌ها مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Slime Rancher (از تاریخ ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور)
  • Trials Fusion (از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۲۴ شهریور)

ایکس‌باکس 360:

  • Bayonetta (از تاریخ ۱۰ تا ۲۴ مرداد)
  • Red Faction: Armageddon (از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۹ شهریور)


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده