نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی‌ های رایگان ماه جولای پلی استیشن پلاس

سونی در ماه جولای بازی‌هایی چون Until Dawn را به صورت رایگان در اختیار مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار می‌دهد.

دقایقی پیش، سونی اسامی بازی‌های رایگان ماه جولای ۲۰۱۷ مشترکین پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. بر این اساس کاربران پلی‌استیشن 4 در این ماه به سه بازی دسترسی خواهند داشت که البته یکی از آن‌ها با پلی‌استیشن ویتا مشترک است. کاربران پلی‌استیشن 3 و ویتا نیز هریک دو بازی رایگان دریافت خواهند کرد.

سونی این ماه برای مشترکین پلی‌استیشن 4 بازی‌های بزرگی در نظر گرفته و کاربران این کنسول می‌توانند دو بازی Until Dawn و Game of Thrones (ساخته استودیو تل‌تیل گیمز) و همچنین Don't Die, Mr. Robot (به صورت مشترک با ویتا) را تجربه کنند.

کاربران پلی‌استیشن 3 نیز این ماه می‌توانند دو بازی رایگان Tokyo Jungle و Darkstalkers Resurrection را تجربه کنند و کاربران پلی‌استیشن ویتا هم علاوه بر Don't Die, Mr. Robot که به آن اشاره کردیم، به بازی Element4l نیز دسترسی خواهند داشت.

تمامی بازی‌های مذکور از تاریخ ۱۳ تیر در دسترس قرار خواهند گرفت و تا آن زمان می‌توانید بازی‌های ماه گذشته را دانلود و به مجموعه بازی‌های خودتان اضافه کنید. همچنین علاوه بر بازی‌هایی که اعلام شد، سونی یک سری آیتم دیگر نیز برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در نظر گرفته است. اولین آیتم بازی That’s You است که تمامی کاربران این سرویس از تاریخ ۱۳ تیر تا ۲ آبان می‌توانند به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، مشترکین پلاس می‌توانند به نسخه بتا محدود بازی Orcs Must Die Unchained که ۲۷ تیر منتشر خواهد شد دسترسی داشته باشند و علاوه بر آن، بسته Plus Pack این بازی را که در حالت نرمال ۲۰ دلار قیمت دارد، به صورت رایگان دریافت کنند. این بسته تا تاریخ ۲۴ مرداد در دسترس خواهد بود و در صورتی که می‌خواهید آن را داشته باشید، باید پیش از این تاریخ اقدام کنید.

در پایان می‌توانید لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه جولای را مشاهده کنید:

پلی‌استیشن 4:

  • Don't Die, Mr. Robot
  • Game of Thrones
  • Until Dawn

پلی‌استیشن 3:

  • Darkstalkers Resurrection
  • Tokyo Jungle

پلی‌استیشن ویتا:

  • Don't Die, Mr. Robot
  • Element4l


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده