نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

پلی استیشن 4 اسلیم طلایی و نقره ای رسما توسط سونی معرفی شدند

سونی امروز به طور رسمی از دو مدل جدید پلی‌استیشن 4 اسلیم به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای رونمایی کرد.

کمپانی سونی در جدیدترین اخبار کنسول، امروز از طریق بلاگ پلی‌استیشن دو مدل جدید و محدود پلی‌استیشن 4 اسلیم را به رنگ طلایی و نقره‌ای رونمایی کرد. به این شکل، شایعات هفته گذشته که به لو رفتن تصاویر مدل طلایی این کنسول در برخی فروشگاه‌ها پیش از رونمایی رسمی مربوط می‌شد، تایید شد. پلی‌استیشن 4 طلایی در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) در آمریکا عرضه خواهد شد و سپس در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) به همراه مدل نقره‌ای به اروپا راه خواهد یافت. مدل نقره‌ا‌ی فعلا در انحصار بازار اروپا است.

پلی استیشن 4 نقره ای

پلی‌استیشن 4 اسلیم تنها مدلی از کنسول سونی است که این دو طرح جدید را دریافت می‌کند و باری دیگر پلی‌استیشن 4 پرو که اتفاقا فروش بسیار خوبی هم دارد، از داشتن این نسخه جدید محروم مانده است. در آمریکای شمالی، پلی‌استیشن 4 طلایی با یک هارددیسک یک ترابایتی عرضه می‌شود و به مدت محدود به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این در حالی است که مدل نقره‌ای فعلا برای بازار آمریکا رونمایی نشده و احتمالا بعدا برای این منطقه عرضه می‌شود.

در کشورهای اروپایی، پلی‌استیشن 4 طلایی و نقره‌ای تنها با هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی در دسترس هستند و قیمت آن‌ها وابسته به فروشگاه‌ها است. در صورتی که پلی‌استیشن 4 در اختیار دارید، به یاد داشته باشید که امکان خرید کنترلرهای DualShock 4 با طرح طلایی و نقره‌ای به صورت جداگانه وجود دارد.

هر دو مدل طلایی و نقره‌ای پلی‌استیشن 4 به مدل‌های موجود پلی‌استیشن 4 اسلیم افزوده می‌شوند که شامل مدل کلاسیک Jet Black و مدل Glacier White می‌شود که اخیرا عرضه شده است.

پلی‌استیشن 4 طلایی در تاریخ ۱۹ خرداد در آمریکا و مدل‌های طلایی و نقره‌ای در تاریخ ۷ تیر در اروپا عرضه خواهند شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده