// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

نسخه طلایی پلی استیشن 4 اسلیم توسط یک خرده فروشی تایید شد

خرده‌فروشی تارگت در تبلیغات جدید خود عرضه رنگ طلایی کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم را تایید کرده است.

پنج‌شنبه هفته گذشته یکی از کار‌بران و‌ب‌سایت ردیت با نام کاربری Sliye که خود را از کار‌کنان کمپانی تارگت، دومین خرده‌فروشی بزرگ کشور آمریکا، معرفی کرده بود، تصویری از نسخه طلایی کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم منتشر کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول، با استناد به تازه‌ترین تبلیغات خرده‌فروشی مذکور، عرضه این کنسول تایید شده است.

Wario64، از کار‌بران شبکه اجتماعی توییتر تصویری از تبلیغات هفتگی کمپانی Target مر‌بوط به هفته آینده منتشر کرده که در بخشی از آن «نسخه محدود» کنسول Playstation 4 Slim با رنگ طلایی و قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار قابل مشاهده است. تصویر مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

پلی استیشن 4 اسلیم طلایی

کمپانی سونی تا زمان نگارش این مطلب عرضه نسخه طلایی پلی‌استیشن 4 اسلیم را تایید نکرده است. این اولین باری نیست که خرده‌فروشی تار‌گت پیش از اعلام رسمی، خبر‌های مر‌بوط به پلتفرم پلی‌استیشن را منتشر می‌کند. این کمپانی در سال ۲۰۱۵ خبر از کاهش قیمت کنسول پلی‌استیشن 4 داده بود.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت نئوگف، خرده‌فروشی تار‌گت از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۱ تا ۲۷ خرداد) بازی Horizon: Zero Dawn و بازی Mass Effect: Andromeda را با قیمت ۴۰ دلار و بازی Battlefield 1، بازی Grand Theft Auto V و بازی NBA 2K17 را با قیمت ۳۰ دلار به فروش خواهد رساند.

کمپانی سونی در حال حاضر کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم را در رنگ‌های سفید و سیاه به فروش می‌رساند. همچنین این کمپانی پیش از این با همکاری رستوران‌های زنجیره‌ای تا‌کو بل نسخه طلایی کنسول نسل هشتم خود را عرضه کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده