// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

معرفی دو کنترلر زیبای ایکس باکس وان طراحی شده با Xbox Design Lab

کمپانی مایکروسافت دو تریلر از کنترلر‌هایی که توسط هنر‌مندان مشهور و با استفاده از Xbox Design Lab طراحی شده‌اند، منتشر کرده است.

سال گذشته بر‌نامه‌ای تحت عنوان Xbox Design Lab از سوی کمپانی مایکروسافت معرفی شد که به‌واسطه آن علاقه‌مندان می‌توانند با تعیین رنگ بخش‌های مختلف کنترلر ایکس‌باکس وان، نسخه‌ای سفارشی از آن را با قیمت بالاتری نسبت به نسخه عادی دریافت کنند. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار کنسول‌، این کمپانی با انتشار دو تریلر کنترلر‌های خاصی را که ترکیب‌بندی رنگ‌های آن‌ها توسط هنر‌مندان با‌سابقه و مشهور انجام شده، معرفی کرده است.

کنترلر اول که با نام The Samurai شناخته می‌شود، توسط برونو باسو و کریستوفر بروک موسسین برند باسو اند بروک (Basso & Brooke) طراحی شده است. این دو هنر‌مند که در زمینه مد فعال هستند، از رنگ‌بندی زره سامورایی‌ها به خصوص زره هاراماکی متعلق به قرن نوزدهم در طراحی کنترلر خود بهره برده‌اند. تریلر معرفی کنترلر The Samurai را در زیر مشاهده می‌کنید:

کریگ رد‌من و کارل مایر، موسسین کمپانی کریگ اند کارل (Craig & Karl) دومین کنترلر به نام The Charmed را طراحی کرده‌اند. زمینه کاری کریگ اند کارل تبلیغات و طراحی داخلی و شهری است که تجربه همکاری با کمپانی‌هایی نظیر گوگل، نیو‌یورک تایمز و نایک را در کارنامه دارد. طراحی کنترلر سفارشی این کمپانی مبتنی بر پیک‌-‌آپ‌های درون بازی‌های ویدیویی و رنگ‌بندی خاص و جذاب آن‌ها است. تریلر معرفی کنترلر The Charmed در زیر قابل تماشا است:

کمپانی مایکروسافت تا تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) کنترلر‌های طراحی شده با استفاده از Xbox Design Lab را با قیمت پایه ۶۵ دلار به فروش می‌رساند. پیش از این اعلام شد که بر‌نامه مذکور در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس بوده و دیگر مناطق جهان را شامل نمی‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده