نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت شخصیت Jaal

امروز ویدیو جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد که به معرفی یکی از یاران شما به نام Jaal می‌پردازد.

در حالی که تنها یک هفته به انتشار بازی Mass Effect: Andromeda باقی مانده، در روزهای اخیر شاهد انتشار ویدیوهای فراوانی از بازی مانند تریلر هنگام انتشار و یک ویدیو معرفی شخصیت‌های بازی هستیم. حال امروز نوبت به ویدیو جدید بازی رسیده که از طریق وبسایت IGN منتشر شده و بازیکنان را با شخصیت Jaal که یکی از نژادهای بیگانه بازی محسوب می‌شود، آشنا می‌کند. شخصی که در نهایت تبدیل به یکی از یاران شما خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

| |

کاتلین روتسرت (Cathleen Rootsaert)، نویسنده بازی آندرومدا، در رابطه با Jaal می‌گوید:

Jaal شخصی بسیار روراست و صادق بوده و احساسات خود را به راحتی بیان می‌کند. بنابراین رابطه شما با او بسیار جالب و خنده دار است.

هنگامی که برای اولین بار با Jaal ملاقات کنید، او یکی از اعضای نیروهای مقاومت Angaran است که برای مدت طولانی با نژاد Khet و فرمانده جدید آن‌ها یعنی Ephra در حال جنگ هستند. Jaal شما را همراهی می‌کند چرا که نژاد Angaran به انسان‌ها اعتماد ندارند. دلیل این بی اعتمادی از نژاد Khet نشات می‌گیرد که پس از اولین ملاقات با آن‌ها، مشکلات فراوانی برایشان به وجود آوردند.

روتسرت توضیح می‌دهد:

مشاهده رشد و تبدیل او از شخصی که اطمینان و شناخت فراوانی از خودش نداره به شخصی که از خودش آگاه است، سفری جذاب بوده و در واقع منعکس کننده سفر ریدر است.

چیزی به انتشار بازی Mass Effect: Andromeda نمانده و اولین روز سال ۹۶ دارندگان رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند به بازی دسترسی پیدا کنند. البته اگر در سرویس EA یا Origin Access عضو هستید می‌توانید از ۲۶ اسفند به مدت ۱۰ ساعت به تجربه بازی در رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان بپردازید.

در دیگر اخبار منتشر شده پیرامون بازی، امروز مشخص شد که بازی بیش از ۱۲۰۰ شخصیت سخنور دارد که نسبت به بازی Mass Effect 3 بسیار بیشتر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده