// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

کشتی فضایی Tempest و ملاقات اعضای گروه در ویدیوی جدید بازی Mass Effect: Andromeda

در ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی Mass Effect: Andromeda به ملاقات اعضای گروه و کشتی فضایی جدید Tempest می‌رویم.

نه‌ تنها در روز گذشته تریلر روز انتشار بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد، بلکه امروز IGN ویدیوی گیم‌پلی جدیدی را با تمرکز برروی معرفی اعضای گروه و همچنین کشتی فضایی جدید Tempest منتشر کرده است. کشتی‌ فضایی تمپست ایستگاهی دارد که در آن می‌توانید زره و سلاح شخصیت‌تان را شخصی‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به Peebe، یکی از شخصیت‌ها، به خرید و فروش آیتم، تحقیق پیرامون آیتم‌ها و ماموریت‌های تیم Strike دسترسی پیدا کنید. تصمیماتی که در طول بازی اتخاذ می‌کنید در دیالوگ شخصیت‌های حاضر در کشتی تغییر ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، بایوور  اکنون در حال لایواستریم گیم‌پلی اندرومدا در PAX East است. شما می‌توانید این لایو استیرم را مستقیم از طریق توییچ تماشا کنید. ویدیوی گیم‌پلی دیگر بازی اندرومدا که هفته‌ی جاری منتشر شد خودروی Nomad و آپگرید‌های او را نشان می‌دهد.

اندرومدا قرار است در تاریخ ۲۱ مارس (یک فروردین ۱۳۹۶) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. اگر مشترک EA Access و Origin Access هستید می‌توانید از روز ۱۶ مارس (۲۶ اسفند)‌ برروی رایانه‌های شخصی یا ایکس‌باکس وان نسخه‌ی آزمایشی رایگان بازی را تجربه کنید. نسخه‌ی آزمایشی ۱۰ ساعته به بازیکنان اجازه‌ی تجربه‌ی حالت تک‌نفره و چندنفره را می‌دهد هرچند کمپین به تعداد مشخصی از ماموریت‌ها محدود شده است.

در دیگر اخبار بازی، استودیو Bioware اعلام کرده است که بسته‌ الحاقی نقشه‌های بخش چندنفره‌ی بازی Andromeda مانند آنچه در Mass Effect 3 شاهد بودیم، رایگان خواهد بود.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده