// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

بیش از ۱۲۰۰ شخصیت سخنور در بازی Mass Effect: Andromeda وجود دارد

مک والترز از استودیو Bioware اعلام کرده است که بیش از ۱۲۰۰ شخصیت در بازی Mass Effect: Andromeda قادر به صحبت کردن هستند.

ظاهرا استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Andromeda، قصد دارد دنیایی بسیار تعاملی‌تر برای کاربران به واسطه راه‌های مختلف بوجود آورد. یکی از این راه‌ها وجود شخصیت‌هایی است که از طریق صحبت کردن می‌توانید با آن‌ها به گفت و گو و تعامل بپردازید. در جریان جدیدترین اخبار بازی و رویداد PAX East، مک والترز، نویسنده ارشد این بازی، اعلام کرده است که بیش از ۱۲۰۰ شخصیت در بازی Mass Effect: Andromeda قادر به صحبت کردن هستند.

این گفته در حالی است که بازی Mass Effect 3 حول و هوش ۶۷۰ شخصیت سخنور در اختیار داشت و به عبارتی، رقم مورد نظر در نسخه اندرومدا، تقریبا با مجموعه ارقام نسخه سوم و نسخه دوم بازی Mass Effect برابر است. وی در این باره می‌گوید:

وقتی شما به گزینه‌های مختلف برای برقراری ارتباط در بازی Mass Effect: Andromeda نگاه می‌کنید، می‌بینید که مجموع نسخه سوم و دوم، با جدیدترین اثر ما برابری می‌کند.

در همین راستا مایکل گمبل، تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda، اعلام کرده است که این صحبت‌ها بدین معنی نیست که اندرومدا، تنها بازی است که بیشترین شخصیت‌ را در اختیار دارد بلکه، از نظر برقراری ارتباط و صحبت کردن در مورد مسائل مختلف با شخصیت‌های دنیای بازی، در مقیاس بزرگتری قرار دارد. ظاهرا شما با هم تیمی‌های خود در مورد مسائل بسیار متنوعی می‌توانید به گفت و گو بپردازید. وی در این باره می‌گوید:

ما تمرکز خاصی بر روی تیم شما در بازی داشته‌ایم و مطمئن شدیم که از نظر شخصیت پردازی و برقراری دیالوگ، بسیار عمیق عمل کرده باشیم. از این‌رو شما می‌توانید هر کاری در طول بازی با آن‌ها انجام داده و در مورد اطلاعاتی که به دست می‌آورید، به گفت و گو بپردازید.

در بازی Mass Effect: Andromeda بخشی به نام Andromeda Viability قرار دارد که با کسب امتیاز در این بخش، می‌توانید با شخصیت‌های جدیدی روبرو شده و در مورد مسائل مختلف با آن‌ها صحبت کنید. همچنین کهکشان‌های بازی نیز Viability مخصوص به خود را دارند که با در اختیار گرفتن مقدار مورد نظر، می‌توانید به آن کهکشان‌ها سفر کرده و به اکتشاف بپردازید. قطعا نتیجه این اکتشافات، رویارویی با شخصیت‌های بیشتر در دنیای اندرومدا را به دنبال دارد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یک فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و کاربرانی که اشتراک EA Access و اشتراک Origin Access داشته باشند، می‌توانند از تاریخ ۲۶ اسفند (۱۶ مارس) به مدت ۱۰ ساعت به تجربه این بازی بپردازند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده