// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

فضاپیما جدیدی به جنگنده‌های بازی Star Citizen اضافه شد

استودیو Cloud Imperium Games‌ فضاپیمای جدیدی را به بازی Star Citizen‌ اضافه کرد؛ بودجه بازی از مبلغ ۱۴۴ میلیون دلار گذشت.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز کریس رابرتز، رییس استودیو کلاد ایمپریوم گیمز (Could Imperium Games)، فضاپیمای جدید بازی Star Citizen را با نام Anvil A4A Hurricane به جمع جنگنده‌های این بازی اضافه کرد.

فضاپیمای هاریکین یک جنگنده مهاجم است، بنابراین سیستم دفاعی و زره آن ضعیف بوده و تمرکز بیشتری بر روی قدرت سلاح‌های آن دارد. جنگ‌افزار این فضا پیما شامل ۶ توپ جنگی KBAR 11-Series Broadsword می‌شود که به همراه ۴ موشک مشتعل FSKI است که در تنظیمات استاندارد اعمال شده است. از آنجایی که سیستم دفاعیه این جنگنده ضعیف است، خلبانان پس از حملات سریع به دشمنان باید صحنه جنگ را ترک کنند، پس بر این اساس این فضا پیما برای کاربران جدیدی که تازه به این بازی ملحق شده‌اند پیشنهاد نمی‌شود.

star citizen

از آنجا که نبرد‌های فضا پیما‌ها در بازی بسیار نفس‌گیر است به کاربران جدید پیشنهاد می‌شود فضاپیما‌هایی که از سیستم دفاعی قوی و سیستم جنگ‌ افزار ضعیف بهره می‌برند استفاده شود، از این رو می‌توانند با سیستم مبارزات این بازی زودتر آشنا شوند.

فضا پیمای جدید اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما کاربران می‌توانند آن را هم‌اکنون از سایت بازی Star Citizen خریداری و استفاده کنند. همانطور که اشاره شد پس از عرضه بازی Star Citizen تمامی فضا پیما‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما کاربران می‌توانند با خرید این فضاپیما‌ها به توسعه این بازی کمک کرده و کمک مالی‌ای به این بازی بکنند.

star citizen

اواخر دی ماه کریس رابرتز اعلام کرد که بودجه بازی Star Citizen به مبلغی بالغ بر ۱۴۱ میلیون دلار رسیده است و حال امروز اعلام شد که حجم سرمایه گذاری این بازی هم اکنون به بودجه‌ای بالغ بر ۱۴۴ میلیون دلار رسیده است و هم اکنون تعداد سرمایه گذاران این بازی به بیش از ۱ میلیون و هفتصد هزار نفر رسیده است. همچنین در اخبار دیگر مربوط به این بازی انحصاری پی‌سی می‌توانید نگاهی به بخش Persistent Universe این بازی بیاندازید.

در ادامه می‌توانید عکس‌های بیشتری را از فضاپیما جدید مشاهده کنید:

star citizen

star citizen


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده