نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

عبور بودجه Star Citizen از ۱۴۱ میلیون دلار

استودیو کلاد امپریوم گیمز اعلام کرد که برای Star Citizen تا به امروز بیش از ۱۴۱ میلیون دلار بودجه کسب شده است.

Star Citizen، محصول کلاد امپریوم گیمز، یکی از بازی‌هایی است که چند سال است روند ساخت خود را سپری می‌کند. این بازی ابتدا بودجه اولیه خود را از طریق کیک‌استارتر با ثبت رکورد موفق‌ترین پروژه تاریخ کیک‌استارتر جذب کرد و پس از آن هم کاربران به شیوه‌های مختلف بودجه بیش‌تری در اختیار سازندگان بازی قرار می‌دهند. حال کریس رابرتس، رییس استودیو Cloud Imperium Games اعلام کرده که تا به امروز بیش از ۱۴۱ میلیون دلار بودجه برای این اثر کسب شده است.

سازندگان بازی همچنین اخیرا نسخه آلفای 2.6 این اثر را برای حامیان مالی پروژه عرضه کردند که در آن یک حالت Director Mode نیز گنجانده شده بود که به گیمر‌ها اجازه ثبت عکس‌هایی از بازی را می‌داد. حال یک ویدیو از بهتری عکس‌های ثبت‌شده توسط کاربران منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

| |

در پایان هم کلاد امپریوم گیمز با انتشار متنی اطلاعاتی از برنامه‌های خود برای بازی Star Citizen در سال ۲۰۱۷ ارائه کرد:

ما برنامه‌های زیادی برای بازی در سال جدید داریم. اولین اقدام بهینه کردن موتور بازی خواهد بود تا تجربه بهتر و روان‌تری ارائه کند. گیم‌پلی بازی به لطف اضافه شدن سیستم‌ها و مکانیزم‌های جدید عمیق‌تر از گذشته خواهد بود. همچنین ما یک سری فناوری‌های انقلابی نیز در بازی خواهیم گنجاند که به سبب آن‌ها تنوع محیط‌ها و سیاره‌ها بسیار بیش‌تر خواهد شد. در نهایت ما پلتفرم Spectrum را مخصوص کاربران‌مان عرضه خواهیم کرد تا بیش‌تر باهم در ارتباط بوده و علاوه بر آن راحت‌تر بتوانیم آخرین دستاورد‌هایمان را با کاربران به اشتراک بگذاریم.

ما همچنین از بازخورد‌های مثبت شما از نسخه آلفای 2.6 بسیار خوشحال هستیم و همچنین سپاسگزاریم که با استفاده از سیستم عکس‌برداری جدید بازی تصاویر بسیار زیبایی خلق کردید. به‌زودی نسخه آلفای 2.6.1 را عرضه خواهیم کرد که هدف آن، بهبود یک سری باگ‌های بازی و مشکلات مشابه است.

در مجموع سال ۲۰۱۶ یک سال عالی برای بازی بود و قطعا وضعیت در سال ۲۰۱۷ به لطف انتشار نسخه آلفای 3.0 و همچنین بخش Squadron 42 بهتر نیز می‌شود.

در دیگر اخبار بازی Star Citizen، اخیرا مشخص شد که موتور این بازی تغییر یافته است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده