// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

فیل اسپنسر: ۲۰۱۷ سال بسیار هیجان انگیزی برای ایکس باکس خواهد بود

فیل اسپنسر اخیرا در طی مصاحبه‌ای، ۲۰۱۷ را سالی بسیار هیجان انگیز برای ایکس‌باکس دانست.

۲۰۱۷ سال بزرگی برای برند ایکس‌باکس خواهد بود. نه تنها به این دلیل که کمپانی مایکروسافت قرار است کنسول جدیدی را با نام رمز پروژه اسکورپیو عرضه کند بلکه قرار است شاهد انحصاری‌های بیشتری برای کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 نسبت به سال گذشته باشیم. حال رئیس بخش ایکس‌باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer) اخیرا با وبسایت ایکس‌باکس وایر (Xbox Wire) مصاحبه‌ای داشته و در آن نظر خود را در این خصوص که چرا ۲۰۱۷ سال بسیار مهمی برای برند ایکس‌باکس خواهد بود به اشتراک گذاشته است.

۲۰۱۷ قرار است هیجان‌انگیزترین سالی باشد که گیمران ایکس‌باکس تاکنون با آن روبرو بوده‌اند. ما خودمان را برای عرضه قدرتمندترین کنسول تاریخ (پروژه اسکورپیو) در جریان تعطیلات امسال آماده می‌کنیم و در کنار آن لاین آپ متنوعی از بازی‌های انحصاری را برای طرفدارانمان در نظر گرفته‌ایم. در حقیقت ما متعهد به ارائه آثار انحصاری بیشتری برای کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 نسبت به سال ۲۰۱۶ هستیم.

او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد:

من به لاین‌ آپ بازی‌های فرست پارتی‌مان در سال ۲۰۱۶ افتخار می‌کنم. از طرفی ما بازی‌های بسیار بزرگ و متنوعی برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته‌ایم و این موضوع از امروز و با عرضه بازی Halo Wars 2 شروع شده است. 

کسانی که نسخه Ultimate Edition بازی Halo Wars 2 را به قیمت ۸۰ دلار خریداری کرده باشند از امروز می‌توانند به انجام بازی بپردازند. از طرفی باندل یک ترابایتی ایکس‌باکس وان اس این اثر نیز فروش خود را آغاز کرده است. هیلو وارز ۲ در تاریخ ۳ اسفند به دست تمامی گیمران خواهد رسید.

در زمینه آثار انحصاری ایکس‌باکس وان امسال شاهد عرضه بازی Sea of Thieves، بازی State of Decay 2 و بازی Crackdown 3 خواهیم بود. اسپنسر اخیرا گفته بود که State of Decay 2 و Crackdown 3 را انجام داده و هر دو بازی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. در کنار این موضوع او اشاره کرده بود که مایکروسافت بازی‌های معرفی نشده زیادی را برای مراسم خود در رویداد E3 2017 در نظر گرفته است.

با توجه به عرضه آثار فراوان و بازی‌های انحصاری متنوع در آینده و از طرفی ادامه روند بهبود بیشتر شبکه ایکس‌باکس لایو و عرضه پروژه اسکورپیو، ۲۰۱۷ سالی خارق‌العاده برای گیمران کنسول‌ ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود. از جانب تمامی افراد حاضر در تیم ایکس‌باکس، من از شما به خاطر شور و شوق، شکیبایی و پشتیبانی که دارید تشکر می‌کنم.           

در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت زمان دقیق کنفرانس خود در E3 2017 را مشخص کرد که احتمالا در آن اطلاعات جدیدی از کنسول اسکورپیو ارائه می‌شود. آرون گرینبرگ نیز اعلام کرد که در این نمایشگاه، رویداد FanFest برگزار خواهد شد. از طرفی فیل اسپنسر تغییر روز برگزاری کنفرانس مایکروسافت به یکشنبه را یک تغییر خوب اعلام کرده است.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده