نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ و زمان دقیق کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017

مایکروسافت زمان دقیق کنفرانس خود در E3 2017 را مشخص کرد که احتمالا در آن اطلاعات جدیدی از کنسول اسکورپیو ارائه می‌شود.

کمپانی مایکروسافت یکی از شرکت‌هایی است که همیشه برنامه‌های زیادی برای نمایشگاه‌های E3 دارد. حال این کمپانی در جدیدترین اخبار بازی، رسما تاریخ و زمان دقیق کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2017 را اعلام کرده است. بر این اساس کنفرانس مایکروسافت ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت PT روز ۱۱ ژوئن (۱:۳۰ دقیقه بامداد ۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد. مکان کنفرانس این شرکت نیز Galen Center لس آنجلس خواهد بود.

فیل اسپنسر، رییس ایکس‌باکس، پیش از این اعلام کرده بود که برای بازی‌های حاضر مایکروسافت در E3 2017 بسیار هیجان‌زده است. وی همچنین گفته بود که در سال ۲۰۱۷، قرار نیست شاهد حضور بازی‌هایی چون سری Halo یا Gears of War در بین بازی‌های مایکروسافت باشیم.

پس از اعلام زمان و تاریخ دقیق کنفرانس مایکروسافت، استودیو آندد لبز، سازنده بازی State of Decay 2، اعلام کرد که برنامه‌های ویژه‌ای برای کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 خواهد داشت و اطلاعات جدیدی از بازی در دست ساخت خود ارائه می‌دهد.

همچنین مایکروسافت هنگامی که خبر تاریخ دقیق کنفرانس را در توییتر اعلام کرد، تصویری از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نیز منتشر کرد و به نظر می‌رسد که در کنفرانس مایکروسافت اطلاعات جدیدی از این کنسول ارائه خواهد شد.

تا به امروز مایکروسافت تنها شرکتی است که رسما تاریخ و زمان دقیق کنفرانس خود در E3 2017 را اعلام کرده است. به محض اعلام زمان کنفرانس سایر کمپانی‌ها، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. حضور در نمایشگاه E3 2017 برای عموم آزاد خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده