// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

فیل اسپنسر به نمایش کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 اطمینان دارد

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، تغییر روز برگزاری کنفرانس مایکروسافت به یکشنبه را یک تغییر خوب اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، پس از اینکه مایکروسافت اعلام کرد که کنفرانس آن‌ها در E3 امسال به روز یکشنبه منتقل شده است، حالا فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس، جزئیات بیشتری را در خصوص این تغییر ارائه کرده است. او که توسط شخصی در توئیتر مورد سوال قرار گرفته بود تا درباره این تصمیم شفاف‌سازی انجام شود، اسپنسر در پاسخ گفت که نمایش در روز یکشنبه «یک تغییر خوب» خواهد بود.

زمان سنتی برگزاری کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3، معمولا روز دوشنبه در هفته E3 بوده است. امسال اما این تاریخ به ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا و ۱۰ شب به وقت اروپا در روز ۱۱ ژوئن (۱:۳۰ دقیقه بامداد ۲۲ خرداد) منتقل شده است. این زمان کمی دیر است، به خصوص برای شب یکشنبه که قبل از شروع هفته کاری و تحصیلی محسوب می‌شود. اسپنسر در این زمینه به خاطر برگزاری دیرهنگام کنفرانس برای بینندگان اروپایی عذرخواهی کرد. او در توییتر خود در این زمینه گفته است:

من به آنچه نمایش خواهیم داد اطمینان دارم. جلو انداختن کنفرانس به یکشنبه یک تغییر خوب خواهد بود. از بینندگان اروپایی به خاطر ساعت دیرهنگام عذرخواهی می‌کنم.

در کنفرانس مایکروسافت در E3 قرار است اخباری از بازی State of Decay 2 و همچنین جزئیات بیشتری از پروژه اسکورپیو منتشر شود ولی به غیر از این‌ها، هنوز مشخص نیست مایکروسافت چه چیزهای دیگری نمایش خواهد داد. مایکروسافت اخیرا نیز تأیید کرده بود که رویداد FanFest برای E3 2017 اعمال خواهد شد؛ و اینکه اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز در آینده اعلام خواهد شد.

در ژانویه (اوایل بهمن)، اسپنسر لاین‌آپ مایکروسافت در E3 را برجسته خوانده بود. قبل از آن نیز این مدیر اجرایی گفته بود که پرچمدار بازی‌های سال ۲۰۱۷ یک Halo یا Gears of War نخواهد بود که نشان می‌دهد امسال، قرار نیست بازی جدیدی از آن دو مجموعه شاهد باشیم؛ در عوض، مایکروسافت روی «تجربیات متفاوت بواسطه بازی‌های جدید» تمرکز خواهد کرد.

اسپنسر همچنین به تازگی گفته بود که امسال به نسبت سال قبل، باید بازی‌های بیشتری از استودیوهای داخلی مایکروسافت وجود داشته باشد.

در اخبار دیگری از E3 2017، بتسدا نیز تأیید کرد که کنفرانس آن‌ها هم در این نمایشگاه، در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) برگزار خواهد شد. همچنین اگر به تاریخچه برگزاری نمایشگاه نگاه کنیم، کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز نیز احتمالا در همین روز برگزار خواهد شد.

امیدوار هستید امسال چه نمایش‌هایی از مایکروسافت مشاهده کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده