// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

فروش Titanfall 2 کمتر از انتظار الکترونیک آرتز بوده است

کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که فروش بازی Titanfall 2 کمتر از آنچه انتظار داشته بوده است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز اعلام کرده فروش بازی Titanfall 2 کمتر از آنچه آن‌ها انتظار داشته‌اند، بوده است. اذعان به فروش کمتر از انتظار این بازی از جانب بلیک یورگنسن، مدیر ارشد فروش کمپانی Electronic Arts، بوده است. اگرچه وی آمار و ارقام دقیقی از میزان فروش این بازی اعلام نکرده، اما در کل چنین انتظاری نیز از الکترونیک آرتز نمی‌رود که این ارقام را بصورت عمومی منتشر کند. همچنین اندرو ویلسون، مدیر ارشد اجرایی الکترونیک آرتز، در ادامه‌ی صحبت‌های همکار خود از رابطه‌ی خوب این شرکت با سازنده‌ی بازی یعنی استودیو ریسپان گفته و اضافه کرده که الکترونیک آرتز انتظار دارد بازی Titanfall 2 به دلیل کیفیت بالایی که دارد، به فروش خوبی در طولانی مدت دست یابد!

بازی Titanfall 2

از ویلسون در رابطه با دلیل این‌که چرا این بازی به اندازه‌ی انتظار الکترونیک آرتز فروش نداشته سوال نیز پرسیده شد. طبق نظر یک تحلیل‌گر علت این مساله را می‌توان در تاریخ انتشار بازی دانست. از آنجایی که تاریخ انتشار Titanfall 2 در ۲۸ ماه اکتبر و در مدت زمان بین انتشار بازی‌های Battlefield 1 در ۲۱ ماه اکتبر و Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ ماه نوامبر بوده، می‌توان دلیل فروش کم بازی را با این مساله مرتبط دانست. البته ویلسون به دفاع از بازی پرداخته و گفته که ذکر کلمه‌ی «فروش کم» برای بازی Titanfall 2 درست نیست و سپس بازی Battlefield 4 را مثال زد که در ابتدا شروع آرامی در فروش داشته، اما پس از مدتی توانسته میلیون‌ها نسخه فروش داشته باشد. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دیدگاه ما نسبت به Titanfall 2 این‌گونه است که این بازی یکی از بهترین بازی‌های سال و بدون شک یکی از بهترین‌های نسل حال حاضر کنسول‌ها به شمار می‌رود. برای ساخت و توسعه‌ی این بازی نیز مفتخر هستیم که بگوییم تیمی متعهد به توسعه و پشتیبانی از بازی و طرفداران آن داریم که از لحاظ تجربه و سابقه نیز بسیار عالی و کاردان هستند. همچنین انتظار داریم روز به روز نیز به تعداد طرفداران و جامعه‌ی متصل به این بازی در سال مالی پیش‌رو افزوده شود.

بازی Titanfall 2

ویلسون صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد که تعهد و پشتیبانی تیم Titanfall 2 از این بازی و در کل این مجموعه ادامه دارد و قرار است در سال جاری میلادی محتوای بیشتری برای این بازی ساخته و منتشر شود. اما در رابطه با نسخه‌ی بعدی بازی یعنی Titanfall 3 فعلا مشخص نیست که آیا استودیو Respawn چنین برنامه‌ای داشته باشد یا خیر. سال گذشته نیز یکی از مدیران کمپانی Electronic Arts گفته بود که فروش ابتدایی Titanfall 2 عالی نخواهد بود. پیش‌تر در زومجی جزییات برخی از محتوای قابل دانلود بازی Titanfall 2 را مشاهده کردید و در خبری دیگر نیز مطلع شدید که این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

نظر شما در رابطه با فروش کمتر از انتظار این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده