// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴

Titanfall 2 برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

محمد علوی، طراح ارشد Titanfall 2 با صراحت اعلام کرد که این بازی برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد.

تا عرضه کنسول نینتندو سوییچ زمانی باقی نمانده و ما شاهد پورت‌ برخی از بازی‌ها هستیم که امسال برای این کنسول عرضه می‌شوند. مطمئنا بسیار از افراد مشتاق هستند تا بدانند کدام یک از بازی‌هایی که اخیرا منتشر شده برای این کنسول تایید می‌شود. اخیرا متوجه شدیم که Borderlands 3 شانس بسیار کمی برای عرضه بر روی نینتندو سوییچ دارد و حال استودیو ریسپاون اینترتینمنت از شانس عرضه بازی اخیرشان برای این کنسول صحبت کرده‌ است.

محمد علوی طراح ارشد بازی Titanfall 2 اخیرا با وبسایت درانک تک (Drunk Tech) مصاحبه‌ای در خصوص نینتندو سوییچ داشته و گفته که این کنسول را دوست دارد ولی به این موضوع پی برده که سوییچ قدرت به مراتب کمتری نسبت به کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 دارد. زمانی که از علوی پیرامون عرضه Titanfall 2 برای نینتندو سوییچ سوالی پرسیده شد او با صراحت تمام گفت:

نه، به هیچ وجه! شما نمی‌توانید Titanfall 2 را بر روی نینتندو سوییچ انجام دهید.  

مطمئنا شنیدن این حرف چندان برایمان تعجب برانگیز نیست. قدرت سخت افزاری پایین کنسول‌های نینتندو همیشه یکی از دلایلی است که شرکت‌های بزرگ بازیسازی از محصولات این کمپانی پشتیبانی نمی‌کند. در حالی که نینتندو سوییچ از Wii U قدرتمندتر است، با این‌حال باز هم توانایی اجرای بسیاری از باز‌ی‌های تراز اول را که برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود ندارد.   

Titanfall 2 از نقطه نظر جلب رضایت منتقدین به شدت عالی عمل کرد و جزو بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ بود. اما زمانی که به زمینه فروش می‌رسیم، آخرین ساخته ریسپاون اینترتینمنت نتوانست در حد قسمت اول خود عمل کند؛ حتی با این که برای پلتفرم‌های بیشتری در دسترس بود. دلیل این مسئله را می‌توان عرضه Titanfall 2 در بازه زمانی بسیار بد و روبرو شدن با دو سد محکم یعنی Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 دانست. مطمئنا این موضوع بسیار ناراحت کننده است زیرا بازی در هر زمینه بهتر از قسمت اول خود عمل کرد و Respawn Entertainment توانست به خوبی جواب تمامی انتظارات را بدهد و بخش چندنفره بازی را با بهبود‌های فراوانی همراه کند. همچنین در کنار این مورد برای اولین بار شاهد کمپین داستانی در سری Titanfall بودیم که به راحتی می‌توان بخش داستانی بازی را جزو بهترین روایت‌های چندسال اخیر در بین بازی‌های تیراندازی اول شخص دانست.      

میثم خلیل زاده در نقد خود از این بازی نمره بسیار عالی ۹ را داده و در خصوص آن گفته است:

Titanfall 2 با بخش چندنفره فوق العادش، موسیقی گوشنوازش و گیم‌پلی عالیش، اونقدر سرگرم کننده هست که بتوانیم آن را یکی از بهترین شوترهای نسل حاضر بدانیم. هرچند بخش تک‌نفره روایتی کوتاه را ارائه‌ می‌دهد؛ اما، همچنان ارزشمند و زیبا بوده و بسیار سرگرم‌کننده است. اگر بازی بتلفید ۱ و کال آف دیوتی نتوانستن شما را به سمت خود جذب کنند، نگران نباشید، چون تایتان‌هایی در انتظار شما برای هدایت شدن هستند.

 به زودی حالت جدیدی به بخش چندنفره Titanfall 2 اضافه می‌شود که بازیکن‌ها برای پیروزی در آن تنها یک دقیقه فرصت دارند. قابل اشاره است که بازی در لیست اعتیادآورترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ از دید زومجی قرار دارد و اگر قصد دارید تا بازی را بر روی پی‌ سی انجام دهید بهتر است نگاهی به راندمان آن بیاندازید همچنین می‌توانید مقاله آموزشی زومجی برای ورود به بخش چندنفره را مطالعه کنید زیرا Titanfall 2 یکی از بهترین بازی‌ها در این زمینه است.     


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده