// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

جزئیات دقیق بسته‌های الحاقی Resident Evil 7

شرکت کپکام از جزئیات دقیق بسته‌های الحاقی Resident Evil 7: Biohazard رونمایی و اعلام کرد که دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 زودتر از سایر گیمران به آن‌ها دسترسی دارند. 

دیروز بازی Resident Evil 7: Biohazard یکی از موردانتظارترین بازی‌های سبک ترس و دنباله رسمی یکی از محبو‌ب‌ترین سری بازی‌های تاریخ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 (همراه با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR) منتشر شد. حال در طی یک متن، علاوه بر جزئیات دقیق شرکت کپکام اعلام کرد که طی قرارداد‌ انحصاری زمانی که بین آن‌ها و سونی پیرامون بسته‌های الحاقی بازی Resident Evil 7: Biohazard بسته شده اولین بسته با نام Banned Footage Vol. 1 در تاریخ ۱۲ بهمن برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. البته گیمرانی که با کنسول ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی به انجام این بازی می‌پردازند در تاریخ ۳ اسفند بسته الحاقی ذکر شده را دریافت خواهند کرد. همچنین سیزن پس بازی با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است و اگر بخواهید بسته‌های الحاقی را به صورت جداگانه خرید کنید باید ۱۰ یا ۱۵ دلار پرداخت کنید.

Banned Footage Vol. 1 شامل دو فیلم ممنوعه است که هرکدام دارای سناریو مخصوص به خود هستند که گیمران باید آن‌ را تجربه کنند. همچین حالت جدید با نام Ethan Must Die نیز به بازی اضافه می‌شود. در ادامه جزئیات دقیق هر یک از موارد در کنار توضیح رسمی از سوی کپکام نوشته شده است:

  • سناریو «اتاق خواب»: شما باید راه خروج از یک اتاق بسته شده را پیدا کنید اما اجازه ندهید تا مارگارت بفهمد که از تخت‌تان بیرون آمده‌اید.
  • سناریو «کابوس»: موج مختلف دشمنان را دفع کرده و تا صبح دوام بیاورید.
  • حالت اضافه با نام «اتان باید بمیرد»: یک حالت بسیار سخت که جدا از نوارها و داستان بازی اصلی است (این مورد از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی نمی‌کند) 

   

Banned Footage Vol. 2 که در آینده منتشر می‌شود نیز از دو سناریو داستانی در کنار یک حالت جدید بهره می‌برد که عبارتند از:

  • سناریو «۲۱»: بر سر زندگی‌تان شرط بسته و در یک مسابقه مرگبار که توسط لوکاس بیکر برگزار می‌شود شرکت کنید.
  • سناریو «دختران»: گذشته خانواده بیکرها را پیش از حوادث غم‌انگیز رزیدنت اویل 7 مشاهده کنید.
  • حالت اضافه با نام «تولد ۵۵ سالگی جک»: با زمان به رقابت پرداخته و تا جایی که می‌توانید به جک غذا بخورانید. قابل اشاره است که این حالت فضایی کمدی داشته و مانند «اتان باید بمیرد» جدا از نوارها و داستان بازی اصلی است (این مورد از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی نمی‌کند)    

بسته الحاقی Banned Footage Vol. 2 در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز ۳ اسفند در دسترس قرار می‌گیرد لازم به ذکر است که اگر بخواهید این بسته الحاقی را به صورت جداگانه خریداری کنید باید ۱۵ دلار هزینه کنید.

شرکت کپکام اشاره کرده است که رزیدنت اویل 7 از رزولوشن 4K در پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند همچنین قابلیت HDR در هر دو نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قرار دارد. پی‌سی گیمران نیز خیالشان راحت باشد چون رزیدنت اویل 7 از مجموعه‌ گسترده تنظیمات بر روی این پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

کپکام اخیرا جزئیاتی از اولین بسته الحاقی رایگان بازی Resident Evil 7 با نام Not A Hero منتشر کرده است. همچنین این اثر از قابلیت خرید مشترک بین پی‌سی و ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند. امروز نیز جزئیات دقیق بروزرسانی روز اول بازی Resident Evil 7: Biohazard مخصوص کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر شد. کپکام اخیرا تریلر زیبای Welcome Home را منتشر و در کنار این موضوع اعلام کرده که Resident Evil 7 یک ریبوت از مجموعه نبوده و دنباله رسمی سری است. خرده فروشی Merchoid نیز یک شمع عجیب چهاربعدی برای این بازی معرفی کرده است. همچنین رزیدنت اویل 7 در لیست مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ از دید زومجی قرار دارد.   

لیست نمرات بازی نشان دهنده یک از بهترین آثار سال است و برای آشنایی بیشتر شما می‌توانید پیش نمایش رزیدنت اویل 7 را مطالعه کنید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده