// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

اولین بسته الحاقی رایگان بازی Resident Evil 7 در بهار منتشر می‌شود

کپکام اخیرا جزئیاتی از اولین بسته الحاقی رایگان بازی Resident Evil 7 با نام Not A Hero منتشر کرده است.

شرکت کپکام به تازگی اعلام کرده است که اولین بسته الحاقی بازی Resident Evil 7 با نام Not A Hero در ماه مه میلادی (اردیبهشت، خرداد) به صورت رایگان در دسترس خریداران قرار می‌گیرد همچنین باید اشاره کرد که این بسته الحاقی روایتی جداگانه و متفاوت از خط اصلی داستانی رزیدنت اویل 7 دارد.

به لطف هفته‌نامه فامیتسو اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شده است. طبق اعلام کپکام در سال ۲۰۱۷ برای بازی چهار بسته الحاقی منتشر می‌شود که سه عدد از آن‌ها پولی بوده و دیگری که Not A Hero نام دارد به صورت رایگان در دسترس خریداران بازی قرار می‌گیرد. اطلاعات زیادی از این بسته الحاقی منتشر نشده و بیشتر جزئیات محرمانه مانده است. تنها نکته‌ای که کپکام اشاره کرده نبود اتان، قهرمان بازی، در Not A Hero است زیرا خط داستانی او در بازی اصلی تکمیل می‌شود به احتمال فراوان این بسته الحاقی داستان شخصیت جدیدی را تعریف کند و هر چه بیشتر گره‌های وقایع داستانی رزیدنت اویل 7 را باز کند.

کپکام اشاره کرده است که Not A Hero از لحاظ عناصر موجود در گیم‌پلی متفاوت از بازی اصلی بود و تجربه‌ای جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و اشاراتی به چگونگی فرار اتان دارد. جزئیات کامل برنامه این ناشر برای بسته‌‌های الحاقی بازی Resident Evil 7 در زیر ذکر شده است.

Banned Footage Vol. 1 

  •  Nightmare
  • Bedroom
  • Ethan Must Die

Banned Footage Vol. 2

  • 21
  • Daughters
  • Jack’s 55th Birthday

بسته الحاقی سوم یک گسترش دهنده داستانی بوده و اطلاعاتی از آن منتشر نشده ولی با توجه به صحبت‌های کپکام در آن نیز شاهد نقش‌آفرینی یک شخصیت دیگر خواهیم بود.

بازی هم اکنون در اکثر خرده‌فروشی‌های خاورمیانه به فروش می‌رسد و با صحبت گیمرانی که به کپی قانونی آن دسترسی داشته‌اند تمام کردن Resident Evil 7 تنها ۱۰ ساعت از وقت شما را می‌گیرد. خط اصلی داستانی بازی در شهر ساختگی دُلوی در ایالیت لوئیزیانا و چهار سال پس از اتفاقات رزیدنت اویل 6 اتفاق می‌افتد جایی که شما باید به کنترل قهرمان جدید بازی یعنی اتان وینترز بپردازید که یک شخصیت ساده بوده و مهارت‌های مبارزه‌ای کمتری نسبت به قهرمانان گذشته سری دارد اتان در جستجوی همسرش، میا، به مدارکی بر می‌خورد که او را به عمارت متروک خانواده بیکر‌ها می‌رساند.

 علاقه‌مندان به خرید سیزن‌پس بازی می‌توانند با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار آن را به صورت جداگانه خریداری کرده یا اگر هنوز رزیدنت اویل 7 را پیش‌خرید نکرده‌اند، با پرداخت ۸۹.۹۹ دلار نسخه دیلاکس این بازی را خریداری کنید. بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4عرضه می‌شود. دارندگان هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR می‌توانند از طریق هدست واقعیت مجازی به تجربه این بازی بپردازند البته قابل اشاره است گیمران ژاپنی بازی را با تاخیر و در تاریخ ۷ بهمن (۲۶ ژانویه میلادی) تجربه خواهند کرد.

کپکام اخیرا تریلر زیبای Welcome Home را منتشر و در کنار این موضوع اعلام کرده که Resident Evil 7 یک ریبوت از مجموعه نبوده و دنباله رسمی سری است. خرده فروشی Merchoid نیز شمع چهاربعدی برای این بازی معرفی کرده که بوی موارد موجود در محیط را در فضای اتاق پخش می‌کند. همچنین رزیدنت اویل 7 در لیست مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ از دید زومجی قرار دارد.   


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده