نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴

بازی Resident Evil 7 از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند

بازی Resident Evil 7 از قابلیت خرید مشترک بین پی‌سی و ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت قابلیت Play Anywhere را اولین بار در E3 2016 معرفی کرد؛ این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با خرید نسخه پی‌سی یا ایکس‌باکس وان بازی به صورت دیجیتالی، نسخه دیگر پلتفرم را نیز به صورت رایگان دریافت کنند. تا به امروز بازی‌های خود مایکروسافت مثل Forza Horizon 3، Gears of War 4 و ReCore از این قابلیت پشتیبانی کرده‌اند و حال مایکروسافت اعلام کرده که رزیدنت اویل 7 به عنوان یک بازی Third Party، از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

بدین ترتیب شما می‌توانید Resident Evil 7 را روی پی‌سی یا ایکس‌باکس وان به صورت دیجیتالی خریداری کنید و به نسخه دیگر پلتفرم نیز دسترسی داشته باشید. همچنین تمامی پیشرفت‌ها یا اچیومنت‌های شما نیز بین دو نسخه قابل انتقال هستند و می‌توانید مثلا بازی را روی ایکس‌باکس وان شروع کرده و سپس روی پی‌سی ادامه بدهید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که نسخه پی‌سی بازی که از طریق استیم فروخته می‌شود، از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند و تنها نسخه ویندوز 10 که از فروشگاه ویندوز قابل خرید است، از Play Anywhere پشتیبانی می‌کند.

بازی ترسناک Resident Evil 7 قرار است در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. برای آشنایی بیشتر با این اثر می‌توانید پیش‌نمایش آن را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده