// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

جزئیات بروزرسانی نسخه ۱.۶ بازی The Division اعلام شد

یوبیسافت با انتشار یک اطلاعیه، ویژگی‌هایی که قرار است در بروزرسانی بزرگ ۱.۶ برای بازی The Division منتشر شود را توضیح داد.

پس از اعلامیه یوبیسافت درباره جزئیات بسته الحاقی Last Stand در بازی Tom Clancy's The Division، یوبی‌سافت اخیرا درباره بروزرسانی بزرگ بعدی این بازی اطلاعات تکمیلی را به اشتراک گذاشته است.

درحالی که بسته الحاقی Last Stand درواقع یک محتوای پولی محسوب می‌شود، بروزرسانی جدید ۱.۶ برای همه بازیکنان رایگان خواهد بود و مثل Last Stand به شکل همزمان و در یک روز، برای همه پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. پیش از این، دو بسته الحاقی قبلی بازی یعنی Underground و Survival، براساس قرارداد زمانی که میان مایکروسافت و یوبی‌سافت وجود داشت ابتدا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار گرفته بود.

یوبی‌سافت برای معرفی ویژگی‌های بروزرسانی نسخه ۱.۶ توضیحاتی در وبلاگ رسمی بازی داده است که مشخص می‌کند این آپدیت ویژگی‌های جدید و تغییرات بزرگی را در بازی اعمال خواهد کرد. اولین خبر، معرفی بخش Dark Zone North است که شامل دارک زون 7، 8 و 9 خواهد بود. درحالی که محدوده Dark Zone هیچ وقت در نیویورک محل دلپذیری نبوده است، اما درباره Dark Zoneهای ۷ تا ۹ شرایط خیلی بدتر خواهد بود. وضعیت در این سه بخش Dark Zone به شدت تاریک خواهد بود و در عین حال برخی از ترسناک‌ترین عناصر محیطی و سخت‌ترین NPCهای بازی نیز در آن‌ها گنجانده شده است.

این محوطه‌های جدید همچنین بزرگی و ابعاد کلی Dark Zone را نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. درواقع می‌توان گفت با انتشار سه محوطه جدید تقریبا اندازه Dark Zone دو برابر خواهد شد. در این سه محوطه، NPCها و Landmarkها پراکنده شده‌اند که با پاکسازی کامل دشمنان در این Landmarkها، منابع ارزشمندی در دسترس بازیکن قرار می‌گیرد. همچنین با بروزرسانی جدید، یک رویداد نیز به Dark Zone افزوده خواهد شد. این رویداد که Contamination نام دارد، در زمان حضور در Dark Zoneها و به شکل هر ساعت یک بار رخ می‌دهد. در جریان این Event، هر ساعت یک بار NPCهای پاکسازی کننده نمایش داده می‌شوند که مشغول سوزاندن اجساد آلوده در زیرزمین خواهند بود؛ وظیفه بازیکن این است که این افراد را متوقف کند. این بخش بسیار چالش برانگیز خواهد بود چون Contamination، درواقع رسیدن آلودگی محیطی به «سطح مرگبار و بی‌سابقه» است.

The Division

همچنین این آپدیت بخش جدید Dark Zone leaderboards و سطح سختی Legendary را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. البته این تنها شامل سه مرحله Times Square ،WarrenGate Power Planet و Napalm Production Site می‌شود.

یوبیسافت در توضیح بیشتر گفته است:

همه محتواهای قبلی قرار است کنار گذاشته شده و محتوای جدید جایگزین‌شان شود. این شامل اضافه شدن LMBهای جدید، باهوش و قدرتمندی خواهد بود که از تاکتیک‌های بیشتری در برابر شما و تیم‌تان استفاده می‌کنند. آن‌ها براساس مهارت‌ها و status effect شما واکنش نشان خواهند داد و اگر بخواهند مخفی‌کاری کنند، از بین بردن‌شان به شدت سخت خواهد بود. افراد این تیم‌ها به شکل مداوم سعی می‌کنند به شما نزدیک شوند و شما واقعا دوست نخواهید داشت که با آن‌ها وارد مبارزه تن به تن شوید.

تکمیل این ماموریت‌ها، منابع با ارزش و همچنین دریافت یک «Gear انحصاری» را در پی خواهد داشت. یوبی‌سافت همچنین گفته که قصد دارد درجه سختی Legendary را در آینده به مراحل بیشتری تعمیم دهد.

از دیگر ویژگی‌هایی که به واسطه اعمال بروزرسانی نسخه ۱.۶ در بازی ایجاد می‌شود، تغییر در اسلحه‌هایی است که نام‌گذاری شده‌اند. این سلاح‌ها از آن پس Exotics خوانده می‌شوند، از نظر رنگی مجزا می‌شوند و متن بخش توضیحات این اسلحه‌ها نیز با سلاح‌های عادی متمایز خواهد شد. در همین زمینه یک تغییر نیز فقط برای Alphabridge Gear در نسخه ۱.۶ اعمال می‌شود. به گفته یوبی‌سافت:

ما می‌خواهیم از نظر جنبه‌های ظاهری تغییراتی ایجاد کنیم چون درحال حاضر این سلاح‌ها از نظر قدرت و ویژگی‌های دیگر، برتر از سلاح‌های عادی هستند. به جای اینکه همزمان وقتی از دو سلاح در یک شاخه استفاده کنید، جایزه چهار قسمتی به همه talentها اختصاص یابد، از این پس free talents به هر دو اسلحه (غیر از سلاح‌های Exotics) اختصاص داده خواهد شد.

Frontline و Reclaimer نیز دستخوش تغییرات خواهند شد و یوبی‌سافت یک بخش کاملا جدید به نام SEEKR اضافه خواهد کرد. در این حالت شلیک critical hit به بدن دو نفر به شکل متوالی باعث دریافت جایزه چهار قسمتی خواهد شد. یوبی‌ سافت همچنین درحال ساخت ترفندهایی برای بخش PvP (گیمر در برابر گیمر) در آپدیت ۱.۶ است که هدف اصلی آن «بیشتر کردن جایزه‌ها و جذاب شدن بازی» است. با توجه به اینکه در حال حرکت، ثبات پایین خواهد آمد، درنتیجه Hip-firing نیز اثر کم‌تری به جا خواهد گذاشت. همچنین یک camera system جدید برای Hip-firing اضافه می‌شود که بازیکن بتواند مهارت‌های بیشتری را در این حالت به کار گیرد.

از ویژگی‌های جدید دیگر، می‌توان به پایین آمدن تفاوت خسارت (Damage) میان «شلیک به بدن» و «هدشات» نیز اشاره کرد، درحالی که از این پس یک ثانیه تاخیر قبل از شلیک سریع دوم وجود خواهد داشت. به گفته یوبی‌سافت، درحال حاضر انجام تیراندازی‌های غلطکی خیلی راحت است. از دیگر تغییرات بخش PvP می‌توان به این اشاره کرد که دیگر در حین دویدن، عمل Reload امکان‌پذیر نخواهد بود.

یوبی‌سافت در ادامه فهرست بلند ویژگی‌ها، اضافه شدن آیتم‌های بیشتر به فروشگاه داخل بازی، از جمله emoteها، پوسته‌های اسلحه و آیتم‌های vanity بیشتر را نیز وعده داده است. بروزرسانی نسخه ۱.۶ ابتدا برای PC و روی سرورهای public test منتشر خواهد شد که البته تاریخ دقیقی برای این یا آپدیت کلی اعلام نشده است.

برای مطالعه فهرست کامل تغییرات و ویژگی‌های بیشتری که یوبی‌سافت منتشر کرده می‌توانید به وبلاگ رسمی بازی مراجعه کنید.

یوبی‌سافت همچنین اعلام کرده که که بسته Last Stand و بروزرسانی ۱.۶ «قرار نیست پایان‌بخش The Division باشد». درحال حاضر اخبار یا اطلاعات جدیدی از بسته‌های الحاقی یا بروزرسانی‌های جدیدتر نیست ولی این شرکت گفته که به زودی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد کرد.

بازی The Division سومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده، پشت سر بازی‌هایی چون Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare قرار داشت. در اخبار دیگری در همین زمینه، اخیرا اعلام شد که یوبی‌سافت استیون گیگان را به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم دیویژن (The Division) معرفی کرده است. در این فیلم، ستاره‌هایی چون جیک جیلنهال و جسیکا چستین نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده