نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳

جزییات بسته الحاقی Last Stand بازی The Division

یوبیسافت در جریان یک لایو استریم جزییات بسته الحاقی Last Stand بازی The Division را اعلام کرد.

کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی The Division، در جدیدترین اخبار بازی جزییات بسته الحاقی Last Stand را اعلام کرده است. در حالی که بسته‌های الحاقی پیشین بازی دیویژن به صورت انحصاری زمانی ابتدا برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شدند و کاربران پلی‌استیشن 4 یک ماه منتظر دریافت آن می‌مانند، بسته جدید به این شکل نخواهد بود و همزمان برای هر سه پلتفرم عرضه می‌شود. با توجه به توضیحات ارائه شده توسط یوبیسافت، این DLC بیشتر روی حالت Dark Zone بازی تمرکز دارد و البته دارای المان‌های PvE (گیمر در برابر محیط) و PvP (گیمر در برابر گیمر) زیادی خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین محتویات این DLC، اضافه کردن منطقه دارک زون شمالی (Dark Zone North) است که باعث خواهد شد محیط دارک زون گسترده‌تر شود. یوبیسافت اعلام کرده که با اضافه شدن محیط جدید، وسعت منطقه دارک زون دو برابر می‌شود و البته قرار نیست تعداد بازیکنان همزمان آن نیز بیش‌تر شود. این منطقه جدید Dark Zone‌های ۷، ۸ و ۹ را به بازی اضافه می‌کند و شما می‌توانید از دارک زون ۶ به ۷ بروید.

همچنین با DLC جدید، یک حالت گیمر در برابر گیمر با نام Last Stand به بازی اضافه خواهد شد که هنوز جزییات خیلی زیادی از آن ارائه نشده ولی تمرکز اصلی آن این است که گیمر‌ها را به نبرد با سایر بازیکنان تشویق کند. در این حالت ۸ گیمر در برابر ۸ گیمر دیگر قرار خواهند گرفت. به‌علاوه این بسته الحاقی شامل یک Incursion جدید نیز خواهد بود که قرار است جزییات آن در آینده ارائه شود.

کمپانی Ubisoft در جریان لایو استریم خود تاریخ عرضه این بسته الحاقی را اعلام نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده