نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

کارگردان و نویسنده فیلم The Division معرفی شد

شرکت یوبیسافت استیون گیگان را به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم دیویژن (The Division) معرفی کرد.

کمپانی یوبی‌سافت رسما اعلام کرد که استیون گیگان کارگردانی و نویسندگی فیلم The Division را بر عهده خواهد داشت. گیگان برای نوشتن فیلمنامه فیلم قاچاق (Traffic) که کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته، برنده جایزه اسکار شده است. پیش از این حضور جسیکا چستین و جیک جیلنهال در این فیلم تایید شده بود. چستین دو بار و جیلنهال یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند. جرارد گیلموت، رئیس کمپانی یوبی‌سافت موشن پیکچرز، در بیانیه‌ خود که در این رابطه منتشر کرده است، گفت:

ما از اینکه قرار است با دیدگاه و ذهن خلاق استیون این فیلم را تولید و برای مخاطبان خود در سراسر جهان منتشر کنیم، بسیار هیجان زده هستیم.

مت فلپس، معاون رئیس یوبی‌سافت موشن پیکچرز، نیز در ادامه این بیانیه افزود:

ما بیشتر از این نمی‌توانیم برای شور و شوق، علاقه و استعداد استیون صبر کنیم و بی‌صبرانه در انتظار زندگی بخشیدن به جهان شگفت انگیز The Division هستیم.

Stephen Gaghan

گیگان کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های دیگری چون طلا (Gold) و سیریانا (Syriana) نیز بر عهده داشته است. گیگان نیز در بیانیه خود گفت که او بسیار مشتاق به همکاری با کمپانی یوبی‌سافت موشن پیکچرز و استودیو مسیو، سازنده بازی The Division، است. او گفت:

آن‌ها افرادی فوق العاده و خلاقی هستند که حاضر به ریسک کردن هستند. بازی The Division یک موفقیت بزرگ است. این افراد، بخش وسیع و بزرگی از این بازی را با چشم اندازی بصری و فوق العاده‌ خلق و ساخته‌‌اند و توانسته‌اند که یک منهتن نیمه آخر الزمانی را به خوبی به تصویر بکشند. این یک بازی همه جانبه، زیبا و عجیب و در عین حال پر از امکانات مختلف است. از نکات قابل توجه و مهم همکاری با جسیکا چستین و جیک جیلنهال است که در ابتدای فرآیند تولید به این پروژه اضافه شده‌اند. همه ما معتقد هستیم داستانی که یوبی‌سافت خلق کرده، برای فیلم بسیار مناسب و فوق العاده است.

با این حال، هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم The Division منتشر نشده است و همچنین زمان و تاریخی برای شروع فیلمبرداری و تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است. فیلم اساسین کرید (Assassin’s Creed)، آخرین فیلمی است که براساس بازی‌های ویدیویی یوبی‌سافت ساخته و در ماه دسامبر به روی پرده رفت،‌ اما این فیلم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و عملکرد ضعیفی نیز در گیشه داشت. کارگردانی فیلم Assassin’s Creed بر عهده جاستین کورزل بوده است و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کنت ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده