// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

فیل اسپنسر: مایکروسافت کماکان به ریسک کردن ادامه می‌دهد

فیل اسپنسر معتقد است مایکروسافت پس از لغو Scalebound، کماکان به ریسک کردن‌های خود ادامه خواهد کرد.

چند روز پیش بود که مایکروسافت خبر لغو بازی Scalebound را تایید کرد که توسط استودیو پلاتینیوم گیمز در دست توسعه بود. همچنین در ادامه آن فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، اعلام کرد که لغو این بازی تصمیم سختی و این کار به نفع گیمرها بوده است.

در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، وی صحبت‌هایی در مورد کنسل شدن بازی Scalebound و برنامه‌های آینده مایکروسافت انجام داده است. فیل اسپنسر خاطرنشان کرده که مایکروسافت کماکان به ریسک‌های خود ادامه خواهد داد.

من می‌دانم که باید به ریسک کردن‌های خود ادامه دهیم. شاید الان این عقیده توخالی و پوچ به حساب آید ولی من با آن موافق هستم.

در یک توییتر دیگر اسپنسر اعلام کرد که کنسل شدن Scalebound به این معنی نیست که آن‌ها با استودیو‌های Third Party دیگری همکاری نخواهند کرد و همچنین معتقد است که بازی‌های انحصاری استودیوهای داخلی همیشه در اولویت هستند.

من هرگز پروژه‌های مستقل را رد نخواهم کرد ولی معتقدم که بازی‌های انحصاری استودیوهای داخلی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

همچنین وی در مورد کنسل شدن Scalebound گفت:

این خبر باعث ناراحتی من هم شد و از جامعه مخاطبان این بازی عذرخواهی می‌کنم. من می‌خواهم هرچیزی که شروع کردیم جلوه عالی داشته و از تنوع بالایی برخوردار باشد.

در آخر یکی از کاربران از وی سوال کرد که لغو Scalebound بدلیل مشکلات مالی و بودجه بازی بوده است که سبب شده پروژه ساخت به تکامل نرسد و وی در این باره گفت:

معذرت می‌خوام ولی این روش صحیح توسعه یک بازی نیست. هیچ بازی با پول ساخته نخواهد شد. خیلی کارهای سازمانی دیگر باید انجام شود تا مراحل ساخت یک بازی به اتمام برسد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده