// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

Rime به صورت فیزیکی نیز عرضه می شود

Tequila Work، با انتشار تصویر کاور Rime، از انتشار فیزیکی این بازی خبر داده است.

اخیرا و بعد از گذشت نزدیک به سه سال تکیلا ورکس (Tequila Works)، توسعه‌دهنده‌ی بازی ویدیویی برای دومین بار از بازی تکنفره و ماجراجویی Rime رونمایی کرد. این بازی که پیش از این در سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 رونمایی شده بود، این بار اما با خروج از انحصار کنسول سونی، برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. علاوه بر این، Tequila Work اعلام کرده است که این بازی در نهایت در ماه می ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

اکنون اما به دنبال لیست شدن Rime برروی فروشگاه آمازون و بست بای (Best Buy)، مشخص شده است که این بازی برروی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به صورت فیزیکی و به قیمت ۲۹/۹۹ دلار منتشر خواهد شد. بطور خاص وب‌سایت آمازون تاریخ عرضه‌ی Rime‌ را ۹ می ۲۰۱۷ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶)‌ تعیین کرده است، هرچند باید توجه داشت که در حال حاضر، تاریخ رسمی دقیقی برای عرضه‌ی بازی مشخص نشده است.

از سوی دیگر نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی هنوز به صورت فیزیکی تایید نشده است. البته احتمالا خرده‌فروش‌ها ترجیح می‌دهند تا قبل از رویداد بزرگ نینتندو در تاریخ ۲۴ دی ماه، بازی‌های سوییچ را لیست نکنند. بنابراین می‌توان از انتشار فیزیکی Rime برای نینتندو سوییچ تقریبا مطمئن بود.

کاور نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، بازی Rime را از پایین می‌توانید مشاهده کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده