نویسنده: یونس بهرامی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

Rime از انحصار پلی‌ استیشن 4 خارج شد

بازی Rime دیگر انحصاری پلی‌استیشن 4 نبوده و برای پلتفرم‌های دیگری در امسال منتشر می‌شود. 

بازی اکشن ماجراجویی Rime اولین بار توسط استودیوی تکیلا ورکس در گیمزکام ۲۰۱۳ به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد، اما بعد از زمان معرفی برای سال‌ها به یک سکوت خبری طولانی مدت رفت. ولی اکنون خبر تازه‌ای از آن منتشر شده است و در آن مشخص شده که این بازی دیگر در انحصار پلی‌استیشن 4 نیست و برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد. البته پیش‌تر نیز با توجه به بنیاد رده‌بندی سنی بازی‌ها در برزیل که این بازی را برای بقیه‌ی پلتفرم‌ها لیست کرده بود، انتظار چنین چیزی می‌رفت.

طبق گزارش IGN، این بازی در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ (ماه مه ۲۰۱۷) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین، به‌تازگی توضیحات تازه‌ای درباره‌ی فضای کلی بازی داده شده تا طرفدارها بهتر متوجه شوند باید از این بازی چه انتظاراتی داشته باشند. این اطلاعات به شرح زیر است:

یک ماجراجویی تک‌نفره درباره‌ی اکتشاف که از دید یک پسر جوان روایت می‌شود؛ پسری که بعد از شکستن قایقش در ساحل یک جزیره‌ی مرموز بیدار می‌شود. بازی‌کن‌ها باید با استفاده از ساخت نور، صدا، چشم‌انداز و حتی زمان از اسرار این جزیره سر در بیاورند. Rime با الهام از زمین‌های ناهموار و آفتابی سواحل مدیترانه و استفاده از رنگ‌آمیزی‌های گرم، صحنه را برای یک سفر شخصی عمیق آماده می‌کند.

سازندگان چندی پیش از دلایل تأخیر این بازی گفتند و اعلام کردند که می‌خواهند حقوق این IP را برای خودشان در نظر بگیرند. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده