// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

پیش فروش نینتندو سوییچ در یک خرده فروشی بریتانیایی آغاز شد

خرده‌فروشی بریتانیایی گیم‌سیک (GameSeek) در شرایطی پیش‌فروش کنسول نینتندو سوییچ را آغاز کرده که زمان دقیق عرضه این کنسول از سوی کمپانی نینتندو اعلام نشده است.

مهر ماه امسال بود که کمپانی نینتندو پس از مدت‌ها سکوت در نهایت کنسول نینتندو سوییچ که پیش از این با نام NX شناخته می‌شد، را در قالب انتشار یک تریلر معرفی کرد. با این‌وجود ارائه اطلاعات بیشتری از این کنسول از جمله قیمت به زمان دیگری موکول شده و کمپانی نینتندو تنها به اعلام بازه زمانی عرضه (مارس ۲۰۱۷ مصادف با اسفند ۹۵ تا فروردین ۹۶) اکتفا کرده است. حال خرده‌فروشی بریتانیایی گیم‌سیک پیش‌فروش کنسول نینتندو سوییچ را آغاز کرده و علاقه‌مندان می‌توانند کنسول مذکور را با قیمت ۱۹۸٫۵۰ پوند پیش‌خرید کنند.

ویژگی مثبت خرید کنسول نینتندو سوییچ از خرده‌فروشی آنلاین گیم‌سیک، «قیمت تضمین شده» این فروشگاه است. معنای اصطلاح ذکر شده این است که اگر نینتندو سوییچ با قیمتی بالا‌تر از ۱۹۸٫۵۰ به بازار عرضه شود، شخص خریدار مجبور به پرداخت مابه التفاوت و هزینه بیشتر نبوده و با پرداخت قیمت اعلام شده در گیم‌سیک می‌تواند کنسول مذکور را خریداری کند. همچنین ارسال به سراسر بریتانیا به رایگان انجام می‌شود. تصویری از صفحه کنسول نینتندو سوییچ در خرده‌فروشی آنلاین گیم‌سیک را در زیر مشاهده می‌کنید:

GameSeek Nintendo Switch

اما این پیشنهاد وسوسه‌انگیز ایراداتی نیز دارد. اولین ایراد خرید کنسول نینتندو سوییچ از گیم‌سیک عدم تضمین دریافت کنسول در روز عرضه است. علاوه بر این، پیشنهاد مذکور تنها شامل مدل اصلی نینتندو سوییچ بوده و اگر کمپانی نینتندو نسخه‌ای با ویژگی‌هایی اعم از فضای ذخیره‌سازی بیشتر را معرفی کند، قادر به خرید آن نخواهید بود.

برخی از تحلیل‌گران اعلام کرده‌اند که نینتندو سوییچ قیمتی بالاتر از ۳۰۰ دلار نخواهد داشت. همچنین سایت خرده فروشی Toys "R" Us کنسول نینتندو سوییچ را با قیمت ۳۲۹٫۹۹ دلار کانادا (معادل ۲۵۰ دلار آمریکا) لیست کرده بود. کمتر از دو ماه تا تاریخ اعلام شده توسط نینتندو برای انتشار اطلاعات بیشتر و تکمیلی از جدید‌ترین کنسول این کمپانی باقی‌مانده است و می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک قیمت و تاریخ دقیق عرضه اعلام شود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده