نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

کپکام امید دارد ۴ میلیون نسخه از Resident Evil 7 به فروش برساند

به نظر می‌رسد انتظارات Capcom از بازی Resident Evil 7 بسیار بالا است.

مدت زمان زیادی تا عرضه بازی ترسناک Resident Evil 7 که هفتمین قسمت از سری ترسناک کپکام محسوب می‌شود، باقی‌ نمانده است و کپکام انتظار دارد که ۷ میلیون نسخه از این بازی بفروشد. 

کپکام در گزارش مالی خود که چندی پیش منتشر شد، درباره فروش بازی‌های آينده خود پیش‌بینی‌هایی انجام داده است که در این فهرست، بازی Resident Evil 7 با پیش‌بینی فروش ۴ میلیون نسخه در صدر قرار دارد. این پیش‌بینی به دلیل تعداد دانلودهایی است که دموی این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 به دست آورده است. تا به حال در حدود ۴ میلیون بار دموی بازی از طریق شبکه پلی‌استیشن دانلود شده است. 

از طرف دیگر، این شرکت پیش‌بینی کرده است که بازی دیگرش یعنی Dead Rising 4 به فروش در حدود ۲ میلیون نسخه دست پیدا می‌کند. دلیل اینکه کپکام پیش‌بینی می‌کند که این بازی از رزیدنت اویل 7 کمتر فروش کند، این است که قسمت چهارم بازی، فقط برای کنسول‌ ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد و از طرفی این مجموعه همانند مجموعه Resident Evil شناخته شده نیست. از طرف دیگر، این شرکت ژاپنی پیش‌بینی کرده است که Monster Hunter XX، بازی کنسول 3DS که قرار است فقط در بازار ژاپن عرضه شود، در حدود ۲ میلیون نسخه فروش کند. 

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که قسمت هفتم بازی Resident Evil طبق پیش‌بینی‌های کپکام فروش خواهد کرد یا خیر زیرا قسمت ششم این مجموعه، تعداد زیادی از طرفداران را ناامید کرده بود اما کسانی که دموی قسمت هفتم را تجربه کرده‌اند، نسبت به آن بسیار نظر مثبت دارند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده