نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Pokemon GO برنده جایزه انجمن هوای آزاد فنلاند شد

بازی Pokemon GO از سوی Suomen Latu، انجمن هوای آزاد فنلاند، تحسین شد و جایزه‌ی سالانه‌ی آن را دریافت کرد.

پوکمون گو مانند هر بازی دیگری هواداران و مخالفان خودش را دارد؛ ولی اگر حتی یک ویژگی مثبت در این بازی موبایل وجود داشته باشد آن است که بازیکنان را به بیرون رفتن از خانه و سر زدن به طبیعت تشویق می‌کند. همین مورد باعث شده تا ساخته‌ی استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) از سوی بسیاری مورد تحسین قرار بگیرد و این حرکتی است که یک انجمن هوای آزاد (Outdoor) در اروپا اخیراً آن را انجام داده است.

انجمن هوای آزاد فنلاند، موسوم به Suomen Latu، به‌تازگی جایزه‌ی سالانه‌اش را به Pokemon GO اهدا کرده است. این جایزه به سازمان یا فردی تعلق می‌گیرد که مردم این کشور را به فعالیت فیزیکی بیشتر تشویق کرده باشد. به‌گفته‌ی اعضای Suomen Latu بازی پوکمون گو توانسته جوانان و سالمندان را در کنار هم به‌سوی فعالیت‌های بیرون از خانه بکشاند و با وجود اینکه در این بازه از سال، هوای فنلاند سرد و سردتر می‌شود، همچنان در سراسر این کشور می‌توان مردم را در حین تجربه کردن این بازی مشاهده کرد.

بازی Pokemon GO همچنین این روزها رویدادی را به‌مناسبت فرا رسیدن جشن هالووین برگزار می‌کند که انتظار می‌رود مخاطبان فراوانی را در نقاط مختلف دنیا به‌سوی خودش جلب کند. این رویداد تا ۱۱ آبان (یکم نوامبر) ادامه خواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی پوکمون گو و بازی‌های این‌چنینی چیست؟


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده