نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Pokemon GO هم به استقبال هالووین می‌رود

سازندگان Pokemon GO به مناسبت جشن هالووین از ۵ آبان به‌مدت یک هفته رویدادی را در این بازی برگزار می‌کنند.

کمپانی پوکمون (The Pokemon Company)، صاحب‌امتیاز مجموعه‌ی Pokemon، و استودیو نیانتیک لبز، سازنده‌ی بازی موبایل Pokemon GO، به‌زودی اولین رویداد هالووین این بازی را برگزار می‌کنند. این برنامه از ۵ آبان (۲۶ اکتبر) آغاز می‌شود و تا ۱۱ آبان (یکم نوامبر) ادامه خواهد داشت.

قرار است در این بازه‌ی زمانی، تعدادی از «شبح‌وارترین» موجودات بازی با احتمال بیشتری در برابر بازیکنان پدیدار شوند؛ موجوداتی که از میان آن‌ها می‌توان به Drowzee ،Gastly ،Gengar و Golbat اشاره کرد. همچنی طی این مدت بازیکنان می‌توانند در پوکمون گو تعداد بیشتری آبنبات (Candy) به دست بیاورند؛ به‌طوری که با شکار کردن هر پوکمون ۶ عدد آبنبات به دست بازیکن می‌رسد که دوبرابر مقدار معمول است. در این میان پروفسور معروف بازی هم به‌ازای دریافت کردن هریک از پوکمون‌ها، به‌جای یک آبنبات دو عدد از این نوع آیتم را در اختیار بازیکن خواهد گذاشت. در این میان، تریلری هم منتشر شده که می‌توانید نگاهی به آن بیندازید:

|

تاتسوئو نومورا، مدیر ارشد محصول استودیو نیانتیک، درباره‌ی طرح هالووین پوکمون گو گفته است:

تماشا کردن مردمی که در فصل تابستان در حال جستجو کردن محله‌های‌شان و شکار کردن پوکمون‌های وحشی بودند، فوق‌العاده بود. ما می‌خواهیم طی این هالووین برای مربی‌ها فرصتی را فراهم کنیم تا پوکمون‌های بیشتری بگیرند و آبنبات‌های بیشتری به دست بیاورند و به این شکل Trick-or-treat را به شیوه‌ی خاص خودمان برگزار کنیم.

Trick-or-treat یکی از رسوم هالووین است که در آن، کودکان لباس‌هایی را که برای جشن تدارک دیده‌اند می‌پوشند و با ظاهری ناشناس به خانه‌های اطراف‌شان سر می‌زنند. آن‌ها سپس با گفتن عبارت Trick or treat از صاحب‌خانه خوراکی (یا بعضا پول!) درخواست می‌کنند و در صورتی که با پاسخ مثبتی روبه‌رو نشوند، ممکن است با حرکاتی نه‌چندان دوستانه از خجالت اهل خانه دربیایند. با این حساب، به‌نوعی می‌توانیم آجیل جمع کردن چهارشنبه‌سوری خودمان را رسمی مشابه با Trick-or-treat، اما ملایم‌تر از آن، در نظر بگیریم!

امسال علاوه بر پوکمون گو، بازی‌های دیگری هم به استقبال هالووین می‌روند که از میان آن‌ها می‌توانیم به Overwatch ،Rocket League و Destiny اشاره کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده